Oldereast Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb hier een Hadewe pedicure motor waarvan ik een lager zoek voor de handset. De importeur heeft deze lagertjes wel maar wil ze niet los verkopen (geweldige service!), ik kan de motor daar inleveren en zij repareren hem met een flink prijskaartje. Aangezien het vrij simpel is die lagertjes te vervangen zoek ik een vervanger. De maten zijn: asdiameter 2 mm, lager diameter 8 mm en dikte 4 mm. Weet iemand waar ik EXACT dit lagertje kan krijgen? Er zijn heel veel miniatuur lagertjes maar nergens is deze maat te vinden. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Oldereast Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Hoi Sjaak, daar had ik al gekeken en ik ben ook bij een goed gesorteerde modelshop geweest maar nada, het schijnt dat de binnen en buitenmaat verhouding van 8/2 niet vaak voorkomt. 8/3 is er weer wel. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Boelo Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 In Groningen zit een zaak , daar kun je alle lagers/tandwielen en riemen krijgen. Link mag ik hier niet plaatsen , maar google maar eens op aandrijftechniek groningen . ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Oldereast Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 Heb hem gevonden, bedankt voor de tip. Ik had nog een cooler master cpu koeler liggen en daar zat bijna hetzelfde lagertje in maar de as diameter was ook weer 3 mm ipv 2. De andere maten zijn wel gelijk. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Sleutelaar Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Item is al wel erg oud, Oldereast, maar hoe vervang je die lagers en waar kan je ze verkrijgen? Bedankt alvast, Theo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen