pipokoeie Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 je hebt gelijk ,,natuurlijk,, is het niet mogelijk dat het hier dan 2 talig wordt? LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
Obi Wan Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Dat heeft weinig zin aangezien deze move vooral bedoelt is om programmeerwerk te verenigen en omzoveel mogelijk internationaal samen te werken. Jij en ik kunnen hier weinig aan toevoegen omdat wij die kennis niet hebben. Als je toch wat wilt bijdragen kun je de PLi mensen natuurlijk altij PM'en maar om onnodig veel vertaalwerk te verrichten zie ik en zij denk ik ook niet zitten.. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
hemertje Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 volgens mij wordt er ook geen abracadabra geschreven tov de releasenotes welke voor de algemeen bekende images ook altijd in het Engels is... daarbij komt dat de dreambox veel internationale engelstalige audio/video termen kent dat als we het zouden vertalen er nog 'veel' Engelse woorden erin zouden komen te staan... maar ik hoop dat de bedoeling van de mededeling duidelijk is bij je? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
pipokoeie Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ja ,,het is helemaal duidelijk,, ik hoop dat er nog vele mooie dingen gaan volgen,, mvrgr Tom LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen