Ga naar inhoud


[TF5510PVR] Haperingen bij gecodeerde zenders


MegaTronics

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat wij weer terug moeten naar de vorige versie. Dan de berichtenduur weer op uit, 0 of 1 sec zetten(weet het niet meer precies) Daarna weer updaten naar 2.23.

Ik had de berichtenduur alleen even op oneindig gezet om het proces van updaten te kunnen volgen.

 

PS je kan de taal van de berichten ook aanpassen naar nederlands mocht je dat willen.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat die de laatste instelling vasthoud.

zoals ik zei had ik hem met 2.18 op oneindig gezet ivm voortgang bekijken van de update. Daarna wilde ik hem weer terugzetten maar de optie is verdwenen. Mijn huidige berichten blijven erg lang staan, zo niet oneindig.

Ik hoop niet dat dit een vaste instelling is in 2.23 want dan ga ik hem sowieso niet gebruiken.

 

PS werkt terugzetten van de 2.18 versie hetzelfde als updaten?

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my

Sjaak hoe krijg jij die module toch terug gezet naar 2.18.??

 

Ik heb het nu al 4 keer gedaan 2* in slot 1-2 * in slot 2

maar zonder resultaat .

Hij blijft op 2.23 staan.

 

En dit is wat de module aan geeft.

 

Applicatie versie 2,2300T

Hardwareversie .0000

cicas versie 1.003

Boot versie 1.0100

CA.versie aston 2.0r14

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt mij ook niet. Niet naar 2.18 en ook niet naar 2.17!

Ik had het precies zoals de beschrijving uitgevoerd.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu contact met aston france over dit probleem. Een medewerker bood mij aan om de kaart te resetten. Maar ik vind het toch niet prettig om hem zomaar op te sturen. En daar zijn jullie ook niet mee geholpen(he, sjaak! smirk )

Mijn vraag was dan ook om een bruikbare oplossing voor ons allemaal te bieden voor dit probleem. Zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik heb ook pech op verzoek van mrbeegee heb ik deze exercitie nog een keer gedaan met als gevolg dat ik nu ook weer met die trage waardeloze versie 2.23 zit. Het is me een keer gelukt om terug te gaan naar 2.18, maar nu wil dat niet meer. Ik wordt nu ook ziek van die kaartmeldingen en dat ik op OK moet drukken bij een gecodeerde zender buiten mijn pakket mad
Uiteindelijk is het mod Murdock zijn schuld dat het niet werkt hij begon over versie 2.23 wink:D

Ben je je fingerspitzengefühl kwijt, sjaak?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat is nou eigenlijk het probleem met die 2.23? Ik kan uit het uit deze topic niet ophalen. De eerste pagina spreekt lof over de nieuwe versie, de 2e pagina is pech en gruwel?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...