Daskie Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Hoi allemaal, Ik wilde de partnerbox plugin gaan uitproberen, maar na installatie staat hij maar voor een kwart in beeld, de rest er buiten. Ik kan dus geen instellingen invoeren. Iemand een idee hoe dat komt en hoe op te lossen. Ik gebruik Pli Jade3 in de flash. Groet Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
metoo Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Had ik ook last van, heb in usr/lib/enigma2/python/plugins/extensions het bestandje partnerboxsetup aangepast met naam, ipnr, etc. toen werkte de plugin ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Daskie Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Zal hier eens mee aan de slag gaan, maar.... De pluin zou toch gewoon in beeld moeten komen en niet voor een kwart. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Groet Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Marc put Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 PLI members hebben kennis van het probleem. Partnerboxplugin is niet de enige plugin die dit probleem heeft. Terug gaan naar PLI jade 2 is de enige oplossing als je bij PLI wil blijven. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Daskie Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Okay, het probleem zit hem dus in PliJade3! Kan 1 van de Pli members aangeven of er aan een oplossing gewerkt wordt. Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Gast pieterg Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: Daskie Okay, het probleem zit hem dus in PliJade3! Kan 1 van de Pli members aangeven of er aan een oplossing gewerkt wordt. Daskie het probleem zit in de plugins zelf. Dus aandringen op een fix bij de makers van de betreffende plugins.
Gast pieterg Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: pieterg het probleem zit in de plugins zelf. Dus aandringen op een fix bij de makers van de betreffende plugins. nee toch niet, laat maar. Het nieuwe 'center' attribute voor de skin widgets ging nog niet helemaal goed. (we willen natuurlijk onze eigen c en e coordinaat helpers wel kunnen blijven gebruiken)
Neptunus Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Je ziet niet dat je de gele toets moet gebruiken om iets te selecteren, dus als je voor een keuze komt gewoon even op geel drukken. Zo heb ik alles in kunnen stellen en opgelost. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Daskie Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: Neptunus Je ziet niet dat je de gele toets moet gebruiken om iets te selecteren, dus als je voor een keuze komt gewoon even op geel drukken. Zo heb ik alles in kunnen stellen en opgelost. Een groot deel wat ik moet invullen zit buiten beeld! Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Gast pieterg Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 voorlopig even /usr/lib/enigma2/python/skin.py vervangen door deze De fix staat nog ff niet online in jade3, omdat anders ook een brakke stand van de mediaplayer (en wat andere instabiele zaken) mee zouden komen. skin.py.zip
Daskie Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: pieterg voorlopig even /usr/lib/enigma2/python/skin.py vervangen door deze De fix staat nog ff niet online in jade3, omdat anders ook een brakke stand van de mediaplayer (en wat andere instabiele zaken) mee zouden komen. Dit werkt prima, tnx. Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen