Gast Ronny Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 ik vind het heel vervelend dat ik pas huidige en volgende programma te zien krijg op mijn dreambox. Is er een tool voorhanden die (bijvoorbeeld via pc maar liefst of de DB zelf) de zenderinformatie van al je zenders (of een boeket) downloadt ?
pietpiet50 Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 even een paar pagina's terug kijken en voila, zowel offline als online alles binnen halen voor epg KLIK VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Ronny Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Thanks man ! ziet er veel belovend uit, ik begin er onmiddellijk aan.
Gast Ronny Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 momenteel nog niet aan de praat gekregen. Alles is geïnstalleerd volgens de readme files. Ik krijg de melding dat hij de download gaat beginnen en dan is hij een paar minuten bezig (freeze), vervolgens vraagt hij naar een reset van de GUI. wanneer ik vervolgens in de INFO naar de EPG ga kijken dan krijg ik niets meer dan vroeger... doe ik iets fout ? waarschijnlijk wel maar wat natuurlijk :-(
Gast Ronny Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 OK, alles werkt ! bedankt voor de tip ! nu ga ik nog een beetje zoeken naar mogelijkheden om de epg van de UK filmkanalen binnen te halen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen