H2Deetoo Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoi, Ik probeer het formaat te vinden van de regels in lamedb, omdat ik handmatig een aantal (dvb-c) kanalen moet toevoegen. Helaas heb ik geen idee hoe het formaat van dvb-c kanalen in lamedb eruit ziet. Kan iemand met lamedb en dvb-c (DM800(0)C bv.) een stukje posten hier? Zowel van transponders anls services. Alvast bedankt, H2Deetoo
Gast pieterg Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 even een scan doen, en dan kijken wat er in de lamedb bijgekomen is. Maar waarom zou je handmatig gaan toevoegen? Gewoon een scan doen, dan heb je ook alles. Tenminste, als je eerst het juiste netwerk ID invult.
H2Deetoo Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 Het probleem is dat ik geen scan kan doen. Lastig om uit te leggen maar ik ben bezig met een virtuele tuner. Dus ik zou graag een voorbeeld van iemand krijgen. Er zijn hier genoeg mensen met een DM800(0)C heb ik gezien ... Alvast bedankt, H2Deetoo
Vogelaar Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Hier een complete settingslijst vanuit een DM8000. Compleet met Caiway cable en digitene. lijst van dreambox.zip VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen