tuli Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 wie kan mij helpen met dit probleem, ik heb 2 nieuwe kaarten van canaal digitaal de ene met het basis pakket doet het prima maar de andere met het set top pakket doet alleen net5 het ik heb de ccam 2.1.1 en ook al verschillende andere geprobeerd met de laaste kaart maar alleen net5 is te zien verschillende activaties via internet gedaan maar helemaal niks. wie kan mij helpen wat hier het probleem van is. vast bedankt voor jullie hulp
rommelaar Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Enige oplossing is helpdesk bellen maar dat word moeilijk uit Spanje. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
gideon Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Laat iemand ( familie )vanuit nederland voor jou Canal+ bellen. Als jij diegene je gegevens geeft en jesmartcardnummer dan kan hij/zij voor jou bellen.Moet na een telefonische activatie gewoon werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen