Gast tcm1998 Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Niet om gelijk alle feedhunters aan te vallen, maar wat maakt feedhunting nu aantrekkelijk. Met name als ik de feeds in het feedhunting forum zie denk ik, "nou en?" dat zie ik op NL1 ook. Maar ik heb het gevoel dat ik iets mis.
Ome Merde Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 tja, waarom is vissen leuk ? weet jij veel, verdrijf staat op nr. 3 van meest populaire sporten (op voetbal en tennis na). je ziet o.a wat er gebeurd als de satellietwagen een verbinding met de studio heeft. als Piet Paulusma uit z'n neus staat te vreten of als Conny Mus aan z'n r##t staat te klauwen, d'r zijn d'r feedhunters die dat leuk vinden merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat is het nieuws ongecensureerd heet van de naald wat je ziet... Denk toch maar niet dat je zo alles klakkeloos kan geloven wat men je laat zien! (en erbij kletst...) En je moet ook weten dat hetgeen men je laat zien door anderen beslist wordt wat goed is voor jou, (en in hun kraam past) dus nog erger dan de "vrije keuze van een 'goedgekeurde satontvanger' !" Hetzelfde nieuws(vb Gaza) van CNN of sky of enige westerse zender zal anders gecommentarieerd worden door een joodse zender en nog anders door diverse arabische onderling... Zo heb ik ook tijdens de Joegoslavie oorlog Martin Bell, engelse jounalist, zien neerschieten voor de camera... (op een feed)
Duwgati Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Citaat: tja, waarom is vissen leuk ? Sinds wanneer is vissen leuk ....
leo1949 Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: Duwgati Citaat: tja, waarom is vissen leuk ? Sinds wanneer is vissen leuk .... Dat vraag ik me ook af, is het nou zo leuk om op iemand te wachten die je nog nooit gezien hebt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
ronaldsl Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 nou............. ??????? kan echt leuk zijn....... ha ha ha ha
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik kick ook niet zo op dat fiethunten. Ik "hunt" liever naar wat anders!
mereltje Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik kick ook niet zo op dat fiethunten. Ik "hunt" liever naar wat anders! Of is dat tegenwoordig huntelen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
cookie monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: Ome Merde als Piet Paulusma uit z'n neus staat te vreten of als Conny Mus aan z'n r##t staat te klauwen, Daarom C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
mereltje Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat mag ik niet zeggen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
exciter Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: mereltje Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik kick ook niet zo op dat fiethunten. Ik "hunt" liever naar wat anders! Of is dat tegenwoordig huntelen Op zijn leeftijd is het meer stuntelen of alleen nog dromen van... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
kapoentje Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Alweer een aantal jaren geleden speelde Feyenoord een oefenwedstrijd in China. Ik vond de feed en heb de hele wedstrijd gezien met in de rust een intervieuw met Dirk Kuit voor de Chinese Tv. In de tweede helft een beschamende vertoning van enkele Feyenoord verdedigers die letterljk een aantal chinesen in elkaar ramden. Nooit wat van gezien op Nederlandse TV. Kijk dan is het vinden van een feed leuk.(en als je van voetbal houd) http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/902637/10_oost_Voetbal_Feyenoord#Post902637
Digipaps Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik kick ook niet zo op dat fiethunten. Ik "hunt" liever naar wat anders! Dan ben jij zeker "Huntelaar" ? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast DVD Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 ooit eens per ongeluk 1 feed gevonden was wel lachen hoe dat vrouwtje in haar neus zat teputeren en gekken bekken aan het trekken was
Moderator Matchless Geplaatst: 15 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik scan wel af en toe op de bekende feedkanalen en dat kan best wel interesant zijn. Zo heb ik de inval van russische soldaten in een school in beslan gezien, de inval van russische militairen in het theater moskou,Een brand in een olie opslagplaats, de oorlog in irak en georgie ,friendly fire op een BBC convooi in irak en de bruiloft van de kroonprins van bhutan. Ook de fratsen van de reporters natuurlijk. Alles ongecensureerd.Wat best heftig (en bloederig) kan zijn. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen