Littlesat Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Pas die skin die je zo mooi vind dan aan. Via het WiKi van pli zie je wat pli voor een mogelijkheden heeft en de skin is dan aan te passen. En heus plader eens rond er zit vast wel wat tussen de PLi skins wat bevalt of hierop lijkt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hemertje Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: Devrim Ik hou van compact met veel info (Ik heb een DM500+ trouwens ) Dit vind ik nou gewoon geweldig..Alles wat ik wil weten staat erop... inderdaad, wat een kermis! zo zie je maar dat gelukkig niet iedereen dezelfde smaak heeft DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
peter-nmgn Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 ben het wel een beetje eens met Devrim, de skin is toch waar je naar kijkt en het oog wilt ook wat!!! Black Matrix vind ik een mooie skin! maar is deze er voor voor Pli?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
hemertje Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn ben het wel een beetje eens met Devrim, de skin is toch waar je naar kijkt en het oog wilt ook wat!!! inderdaad, maar niet alle onzin info wat mij betreft... ik weet dat mijn schotel goed staat afgesteld, dat hoef ik dan niet iedere keer te zien als ik naar een zender zap Origineel bericht van: peter-nmgn Black Matrix vind ik een mooie skin! maar is deze er voor voor Pli?? als ie niet werkt op pli kan je hem zelf aanpassen met de Pli widgets, zie ook http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=SkinDesign succes! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen