D_V Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Is het mogelijk om twee "EMP Centauri P.168-w V2" switches aan te sluiten op de dreambox, met een Spaun SAR 212 er tussen bijvoorbeeld? Ik gebruik al een tijdje een "EMP Centauri P.168-w V2" in combinatie met 8 lnb's naar volle tevredenheid maar wil graag uitbreiden naar minimaal 10 stuks. (en op den duur wellicht meer) Dus vroeg ik me af of deze combinatie technisch mogelijk is.
D_V Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 En uiteraard vind je dan 10 seconden later een soortgelijke vraag op een ander forum: http://www.liddll.info/thread.php?threadid=2646 Deze set-up kan dus blijkbaar niet met een Spaun SAR 212 maar wel met een Spaun SUR 420. Zit alleen een beetje te kijken naar het voorbeeld voor de instellingen in betreffend topic. Kans is klein, maar iemand hier wellicht die ook 2 "EMP Centauri P.168-w V2" gebruikt?
Roodkapke Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Tuurlijk kan dat, met een uncommitted ertussen. Maar waarom zoveel pielen als er tegenwoordig 16-1 diseqc switches zijn van EMP? PLinux member
D_V Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: Roodkapke Tuurlijk kan dat, met een uncommitted ertussen. Maar waarom zoveel pielen als er tegenwoordig 16-1 diseqc switches zijn van EMP? Verdomd zeg, dat wist ik nog niet eens, ik dacht dat het over die dure versie ging met 17 in/ 8 uitgangen. Bedankt!
Loui (K) Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: Roodkapke Tuurlijk kan dat, met een uncommitted ertussen. Maar waarom zoveel pielen als er tegenwoordig 16-1 diseqc switches zijn van EMP? Dit bedoel je?
Daveys Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: D_V Origineel bericht van: Roodkapke Tuurlijk kan dat, met een uncommitted ertussen. Maar waarom zoveel pielen als er tegenwoordig 16-1 diseqc switches zijn van EMP? Verdomd zeg, dat wist ik nog niet eens, ik dacht dat het over die dure versie ging met 17 in/ 8 uitgangen. Bedankt! Idem hier. Gaaf ding om te zien ook trwouwens VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Roodkapke Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Yep, dat is hem. Heb hem al in handen gehad, groot hoor. Maar wel de oplossing voor een T90. PLinux member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen