Jan V Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 als ik er een nieuwe image er in zet (geeft niet welke) geeft hij een CA error maar met een oudere niet dat gaat probleemloos wie heeft daar een verklaarbaar antwoord voor alvast bedankt, Jan (PS het is geen clone)
Tonskidutch Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 mogen we misschien weten wat voor image (release) het nieuwe is EN dus ook welk ouder erin zat? ciao Our Darkness Anne Clark
Jan V Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 er zit nu Neweniga2 2.4 in en het probleem is als ik er een laatste nieuwe zoals PLI jade 3, Milo, Newenigma2 2.6 alle laatste images doet hij het Jan
Gast pieterg Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: Jan V (PS het is geen clone) Als het dan geen clone is, zit er een verkeerde security chip in. Hoe dan ook, terug naar de verkoper.
D_liver Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Hoezo geen clone? hoe weet je dat. Newenigma 2.4 = secondstage 72 bootloader. De laatste serie clones gaan idd tot #72 Volgens mij zijn in de laatste series van de orginelen de sec-chips ingegoten toch? 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen