Gast aart44 Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dan zou ik je niertjes maar eens in de gaten gaan houden, en of je geen maagklachten hebt Als je dat een enkele keer neemt zal het wel meevallen met de nieren anders schreven de doktoren het niet zo makkelijk voor. Maar je zult je er beter in verdiept hebben als ik maar de grote sloper van de nieren is natuurlijk iets totaal anders en dat zul jij wel weten, maar voorzichtig met medicijnen is altijd goed natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Digipaps Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dan zou ik je niertjes maar eens in de gaten gaan houden, en of je geen maagklachten hebt Nou, zoals gezegd gebruik ik het zelden..alleen als het heel erg met de pijn gesteld is... Dus met de niertjes zal het wel meevallen, drink gewoon een paar glazen bier meer..haha.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andre123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Digipaps Origineel bericht van: Sjaak(k) Dan zou ik je niertjes maar eens in de gaten gaan houden, en of je geen maagklachten hebt Nou, zoals gezegd gebruik ik het zelden..alleen als het heel erg met de pijn gesteld is... Dus met de niertjes zal het wel meevallen, drink gewoon een paar glazen bier meer..haha.. Ik weet ook wat rugpijn is,vooral de uitstraling in de benen is verschrikkelijk,ik heb mijn rug gebroken gehad(particiele dwarsleasie) en inderdaad alcohol helpt zeer goed,maar van de andere kant dan ben je zo een alcolist,warmte helpt ook goed ik heb 2 jaar in Venezuela gewoont en veel minder last ervan gehad.Wel veel last van vrouwen daar. haha _________________________ HTPC met DvbViewer en flycccam op windows vista ultimate 64bit Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Digipaps Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Digipaps Dus met de niertjes zal het wel meevallen, drink gewoon een paar glazen bier meer..haha.. Lach maar...daarvan krijg je het weer aan je lever, en aan alcoholisten verstrekken ze geen nieuwe organen Ach.....een paar biertjes extra maken zoveel niet uit hoor, zelfs de doktoren zijn het hier over eens.. Tja als het een krat bier per dag wordt....pfff Maar je moet toch ergens aan dood gaan...toch digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Lach maar...daarvan krijg je het weer aan je lever, en aan alcoholisten verstrekken ze geen nieuwe organen Leuk en wie bepaald dat je alcoholist bent en wanneer ben je alcoholist. 1 a 2 drankjes per dag blijkt zelfs gezond te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Digipaps Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: pukje Leuk en wie bepaald dat je alcoholist bent en wanneer ben je alcoholist. 1 a 2 drankjes per dag blijkt zelfs gezond te zijn. Dát zeggen juist de grootste alcholisten Ok, jij leeft alcohol vrij..prima.. Maar kortzichtigheid is een even zo gevaarlijke "ziekte" Leven en laten leven zou ik zeggen... Enne...2 -3 glaasje maakt je geen alcoholist hoor Trouwens je bent zelf ook verslaafd... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Digipaps Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Digipaps Trouwens je bent zelf ook verslaafd... O ja..vertel... Kijk naar je avatar digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Oeps was me nog niet opgevallen, waar is mijn unieke "Zendamateur" privilege teveel straf punten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen