Gerard 76 Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Kent iemand deze DVD's? Ben aan het kijken naar dual-layers waar ik m'n gedownloade AVCHD-films op kan branden. Mediacode van de schijven is : RICOHJPND01
pietpiet50 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb ze ook in gebruik. Brand er niet zoveel, probeer toch vaak de dvd5 te pakken. Kijk vaak maar 1x een film. Tot nu toe hebben ze allemaal zonder geproblemen gebrand, geen uitvallers. Dit zijn ongeveer 5 spindels van 10 stuks geweest in de loop der tijd. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
maxloader Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb al verschillende merken gehad (arita, sony, emtec, philips enz) Maar het best ben ik tevreden over Verbatim, is zeker niet de goedkoopste maar naar mijn mening wel de beste. Koop de laatste tijd (1,5 jaar) alleen nog maar deze. En als je op het net goed zoekt heb je ze al voor €26,- per 100 ( DVD- en DVD+) duallayer is wat duurder Live life to the Max(loader)
Gerard 76 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 Dank voor de reacties. Blij dat ze iig niet slecht bevallen zijn. Nog een vraagje.. iemand wel es gehoord van herschrijfbare dual layers? FF op gegoogled en daar vind ik iets van JVC dat die ze schijnt te hebben. Prijzen en beschikbaarheid nog niks over gehoord. herschrijfbare BD discs zijn er wel, maar die zoek ik niet...
winwiz Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 RICOHJPND01 zijn over het algemeen de betere schijven. Een merk op zich verteld niet zo veel over de kwaliteit, het is net waar ze de dvd's inkopen. Ik heb inmiddels het schrijven van DVD's zo'n beetje afgeschreven. Via een mediaspeler en hd is in eerste instantie veel makkelijker en eigenlijk ook goedkoper! Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
columbo Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb zelf meestal platnum of TDK.deze koop ik op de warenmarkt,'maandag's of zaterdag's,prijs maakt bijna niks uit.DVD +RW\DL 8.5GB heb ik nog niet gezien.DL zijn ca 1x duur,wat DVD+RW betreft deze gebruik ik soms voor opname op de DVD recorder voor progamma's die beveiligt zijn,en dus niet kunt Downloaden van de HDD van de Dreambox naar de PC,om deze dan vervolgens gewoon te copieren op de PC.Echter om deze DVD+RW als video rec.voor dagelijks gebruik te gebruiken,dit gaat na een verloop van tijd toch problemen geven dan kun je soms nog maar de helft van je capp.gebruiken wissen was dan ook niet meer mogelijk.HDD= Hard Disc Drive,Harde schijf dus, deze uitermate geschikt voor dagelijks gebruik als video recorder in je Set top Box,alleen je kunt alleen maar een heel progamma wissen,en dus niet zo als bij een VCR gewoon ergens halverwege of zo.De DL DVD's gebuik ik uitsluitend op de PC om grote film bestanden op te branden,als 4,7GB niet genoeg is voor optimale kwalitijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen