Ga naar inhoud


Weet er iemand goedkope vluchten op spanje


1pm

Aanbevolen berichten


Vanaf Eindhoven vliegt Ryanair op Barcelona... Beetje creatief met de data spelen en je vliegt voor een 15-20 euro per vlucht. (dus 30-40 euro totaal!)

Let op bij hun tarieven... Er zijn tarieven die all-in zijn, dus met belastingen, en er zijn tarieven waarbij je de belasting los moet betalen.

 

Nadeel van Ryanair is de krappe stoelen en de kosten voor eventueel ingecheckte baggage. Een ander nadeel is het "open seating" verhaal wat inhoud dat je geen stoel krijgt toegewezen. Het is first-come-first-serve, dus voorin de rij staan en je hebt kans op een (veel) betere zitplaats.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Dus je moet er bij tellen:

 

1) de rit naar/van de luchthaven, evt. parkeren aldaar.

2) Boeken via intenet, hier worden extra kosten voor berekend.

3) Betalen met kredietkaart is extra.

4) Iedere koffer is extra

5) het ontvangen van een sms wordt extra berekend indien je over veranderingen geinformeerd wilt worden.

6) Het veranderen van een boeking is godsonmogelijk

7) Als je je eigen boardkaart niet uitprint wordt dit met, ik meen, €uro 20,00 bestraft.

8) Het inchecken staat gelijk aan het laden van vee in een transportwagen.

 

Dan zul je zien dat de vlucht heen doorgaans spotgoedkoop is, maar de terugvlucht altijd veel duurder is. Tenzij je plusminus 30 dagen flexibel bent.

 

Ze hebben het lef in hun donder om de luchthaven Hahn (in de Eifel) Frankfurt-Hahn te noemen. Hahn ligt 150 km van Frankfurt.

 

Ik ben 3 weken geleden van Karlsruhe/Baden-Baden naar London-Stansteat gevlogen. Dat was éénmaal en nooit meer.

 

Dus mijn advies: Ryanair SUCKS !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
Ik heb een vriend wonen in loret wil er gewoon een weekend heen iemand soms links (pm) waar ik een goedkope vlucht kan boeken.
liefs vanuit maastricht of eindhoven .

1pm


Ik wil geen reclame maken, maar als het niet uitmaakt welk weekend
dan zoek je eerst de goedkoopste heen / terugvlucht en maak dan de afspraak met jullie vrienden daar...doen wij ook al jaren met Trxxxxxxxx vroeger Basic Air

Snurker

post-465-1318260394,278_thumb.jpg

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boarder
Let op Ryanair vliegt niet op Barcelona maar op Girona, dit is nog een 100km van Barcelona. Er is een goede pendelverbinding tussen beide met de bus.


1PM z`n kennis woont in Lloret.
Barcelona>>>>Lloret is +/- 87 km.
Girona >>>>>>Lloret is +/- 35 km.
Dan komt girona nog beter uit toch?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...