tfh Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Op welke snelheid hebben jullie je Ziggo kaartje draaien in jullie systeem? Ik heb hem nu op 6Mhz draaien in de kaartlezer van mijn DM7000, maar ik lijk hem niet hoger te kunnen krijgen...
klinkie Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 bij mij draaid ie op 6mhz op een mastera. waarom zou je hem hoger willen,of heb je 60 dreamboxen thuis staan ? lol dat zeg ik ..............linux
tfh Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: klinkie bij mij draaid ie op 6mhz op een mastera. waarom zou je hem hoger willen,of heb je 60 dreamboxen thuis staan ? lol Principe kwestie. Ook mijn CPU is overclocked, idem voor mijn CD kaartje. Merk ik er veel van, nee... Waarom dan? Omdat het kan
klinkie Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 oke, met een smargo kan je hem hoger laten lopen. ik heb ze gezien op 7,58mhz , zonder probleem maar dat gaat dus met een smargo,niet met de interne reader dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen