chablis Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb in het infomenu als data staan: 2009.02.06 Ik heb de 800 sinds april en probeer van tijd tot tijd een software-update via het menu "Applicaties", maar er vind nooit een update plaats. pakketijst wordt vernieuwd en daarna krijg ik de melding: Klaar nul paketten geïnstalleerd, of vervangen. Is er inderdaad maar zo zelden een update? DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Stormwind Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Heb je wel een internet aansluiting Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020 My DM8000 is powered by OpenPli
chablis Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: Stormwind Heb je wel een internet aansluiting Uiteraard heb ik een Internetverbinding, en die werkt ook. De lijst wordt gedownload en uit de eindmelding maak ik op dat er gewoon geen updates zijn, geen enkele foutmelding. Dat kan ik me moeilijk voorstellen in een half jaar tijd, maar ik heb niet veel DM ervaring en mijn oude Pioneers, weten niet eens wat Internet is. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
dagg Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Er zijn geregeld updates, maar niet voor Gemini, die zijn inderdaad altijd nul heb ik ook gemerkt. Het zou met dependencies dan niet passen bij de kernelversie, driverversies, enigmaversie/etc vd gebakken geminiversie. Als ik een update doe in oozoon in de flash dan zijn er elke week wel een tiental updates, die druppelen helaas niet allemaal door naar m'n cf-gemini. Ik snap dan niet zo goed waarom dat bij oozoon wel gewoon kan, maar dat zal wel te maken hebben met dat het een cvs-image is, ofwel niet image-afhankelijk is ofzo. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Littlesat Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Ga eens via telnet naar je box. Type ipkg update... je ziet nu wat binnen komen, daarna ipkg upgrade... Nu moet je box geupgrade worden - tenminste welk image gebruik je? Oh ja Gemini, die heeft deze service niet??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
chablis Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: Littlesat Ga eens via telnet naar je box. Type ipkg update... je ziet nu wat binnen komen, daarna ipkg upgrade... Nu moet je box geupgrade worden - tenminste welk image gebruik je? Oh ja Gemini, die heeft deze service niet??? Dat weet ik niet, misschien iemand anders? DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
baraata Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Als de box goed loopt moet je naar mijn mening er niets aan doen. Soms als iets niet lekker werkt moet je de dreambox herstarten. Dit komt bij mij zelden voor. Momenteel draai ik met versie 4.3 en deze bevalt mij erg goed. Zolang er geen problemen zijn zal ik dus ook niet updaten. Grtzzz DM800S gemini op multitenne van Technisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen