pendragon1 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Bedankt voor de uitleg en de instellingen. Ik ga het aanpassen en zal dan hier posten of het bij mij dan ook weg is. Ik heb 2 x DM800 namelijk. 1x DM900 en 1xDM800
krimi Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik hen dm800, van de erste series... wavefrontier90, met 10x1 switch van satcom. ook probleemen met tune in faild, hd zenders niet open gaan , enz, enz... wat ik toevalig ondekt heb is, als ik het klijne programer voor satcom switch aansluit tussen dm en switch, werkt dm800 perfect zonder fouten. ook scannen van satelliten gaat perfect zonder fouten. het is gewoon en wonder. meschien een tip voor mensen die ook een satcom 10x1 hebben. groetjes
adrie66 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Origineel bericht van: krimi wat ik toevalig ondekt heb is, als ik het klijne programer voor satcom switch aansluit tussen dm en switch Wt bedoel je precies.
Raphie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik draai nu al weer een tijdje met deze settings en de lijst van Satje (met een eigen scan eroverheen) Géén problemen meer gehad. VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
krimi Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: adrie66 Origineel bericht van: krimi wat ik toevalig ondekt heb is, als ik het klijne programer voor satcom switch aansluit tussen dm en switch Wt bedoel je precies. ik bedoel het klijne programer waarme je satcom switch kan programeren in verschilende modus. die programer kan je apart bestelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen