seije017 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 ik heb hier een 7020 met gemini ( laatste ) icm CCcam 2.1.2. als ik hem opnieuw opstart blijft het beeld zwart . maar als ik via menu CCcam opnieuw download via gemini dan start hij wel op. beetje vreemd . heb er een sat en ziggo kaart in die ik intern verder hare naar een 600 op de slaapkamer.
mebo870 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb je de cam wel als standaard cam ingesteld ? Als je beeld hebt, doe je via de remote control een reboot van je box. The key to happiness. Stay away from idiots
seije017 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 hij start op en dan CCcam 2.1.2. en heb dan geen beeld. doe ik een nieuwe download van CCcam via gemini menu dan springt het beeld aan.
arie kanarie Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Citaat: heb er een sat en ziggo kaart in die ik intern verder hare naar een 600 op de slaapkamer. Heb je nu een sat kaart in de 7020 en probeer je een share naar een 600-Cable door te voeren? Een sat systeem (7020) met een ziggo kaart geeft problemen. Als je deze vervolgens wilt doorsharen naar een cable receiver, begrijp ik niet waarom je die ziggo kaart niet simpel in die 600 doet en in de sat-receiver niet gewoon een sat-kaart gebruikt. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen