Gast verdi Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Kom er net achter dat ESPN America niet op mijn zenderlijstje zit, en ik heb 't Combi-pakket. Kanaal 33 ontbreekt, ook na 't opnieuw laden van zenders zie ik alleen 32 en dan gelijk 34. (Philips ontvanger 2211) Weet iemand een oplossing?
Gast Mimisiku Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Hier ook na een herscan geen enkel probleem met ESPN. Goed signaal en beeld. Mischien de schotel beter uitrichten of je LNB/bekabeling nakijken.
Gast verdi Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Bedankt voor je reaktie! Er moet binnenkort toch serieus naar de schotel gekeken worden en duo-LNB geplaatst worden i.v.m. de wens om toch maar HDTV te gaan kijken, en dan maar hopen dat alles vlekkeloos verloopt.
Gast ezra Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Wordt de zenderlijst niet als een geheel ingeladen vanuit een datakanaal? Lijkt mij dat ontvangstproblemen de oorzaak niet kunnen zijn, aangezien je ook de volledige zenderlijst kunt inladen (incl. 23,5E zenders) met een receiver die alleen is gericht op 19,2E. Misschien dat een reset uitkomst biedt...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen