blake7 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik ga er ook heen nu voor de 2e keer Geheel beroepsmatig en verveel me er geen minuut. Ik heb de streepjes code al binnen ik had de kaartjes al een paar maanden geleden besteld. Hopelijk gaat parkeren beter als vorig jaar ehhhhh ja ik heb hekel aan reizen met de trein. Drs IJzerbout bij welke stand ben je aanwezig? ehhhhh en welke verdieping of afdeling. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 18 augustus 2009 Fred, heb je dit jaar nog vervangende 220 volt voedingen nodig op de IBC? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Citaat: Fred, heb je dit jaar nog vervangende 220 volt voedingen nodig op de IBC? Ohh, dat zal me niets verbazen. Ik ben al heel wat gewend.
vGnp Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout IBC 2009 Amsterdam, nog 2 dagen tijd om je gratis te registreren Hebben ze daar ook last van de recessie? Inmiddels is het: vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen