Ga naar inhoud


Waarom kan ik nooit in één keer naar pagina 2 in een draad?


Gast Allure

Aanbevolen berichten

Ik lees zojuist van iemand die altijd meerdere in moet loggen voor hij geregistreerd is, ik heb iets enigzins vergelijkbaars.

 

Als ik een willekeurig onderwerp open dat uit meerdere pagina's bestaat, kan ik nooit in één keer van pagina 1 naar pagina 2 (met de snelkoppelingen rechts bovenin). Als ik op pagina 2 klik, blijft hij altijd op de eerste pagina staan. Pas bij een 2e keer klikken, gaat hij alsnog naar pagina 2. Dit heb ik op meerdere PC's en ook als ik naar een forum ga waar alle onderwerpen opgesomd staan. Ook daar moet ik altijd 2 keer klikken voordat hij de 2e pagina opent.

 

Kan daar nou iets aan gedaan worden? Want zo is het geen snelkoppeling, maar een langzaamkoppeling...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook dit probleem ken ik absoluut niet getest met IE8 en Google chrome als browser en ik kan met één klik op de pagina die ik wil komen.

 

Welke browser gebruik je en probeer iets anders IE hebben de meeste well op de pc staan. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met zowel IE, Firefox als Chrome.

 

Nu met Chrome ook weer, ik sta in pagina 1 van het forum 'Nieuws' met in totaal 219 pagina's. Klik ik op 'pagina 2', blijft ie gewoon op pagina 1 staan. Klik ik dan nog een keer, gaat hij wel naar pagina 2. En zo gaat het altijd, al jaren, met meerdere browsers op meerdere computers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...