Ga naar inhoud


Gebruikersnaam en wachtwoord voor SifTeam NLB image


Gast D-J

Aanbevolen berichten

1.

Een beginnersvraag welke ik nog niet op dit forum heb kunnen vinden: wat is het gebruikersnaam en wachtwoord wanneer je middels FTP naar je IPBox 9000HD wilt connecteren waar een sifteam NLB image op staat?

root/sifteam (met en zonder hoofdletter S en/of T) en anoniem willen hier niet werken.

 

Mocht dit afhangen van builds: gisteren online de toen laatste update erop gezet en als ik nu bij systeem info kijk staat er:

Micom versie: 08.03.27

Boot versie : Oct 24, 2008

programma versie: 0.0.a (R9580)

DB Versie: 9274

 

2.

Op werkt poorten luisterd een IPBox met sifteam image standaard (e.g. naar ftp op 21 en web op 80, zullen er wellicht nog meer poorten beschikbaar zijn voor specifieke instellingen)

 

3.

Is er een manier om online bouquete te downloaden van e.g. Jeske, Pet123, etc? Of doen je deze via een PC binnen te halen en deze vervolgens uploaden naar je IPBox (if so, naar welke folder).

 

Excuses voor de simpele vragen. Gelukkig zullen vele anderen hier waarschijnlijk ook iets aan hebben smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Negeer m'n bovenstaande 2 vragen.

 

Heb nu een nieuw image erop gezet (programma versie is nu R10427) en kan er nu gewoon met root/sifteam opkomen.

 

Ik ga weer verder spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...