Johan45 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Niet getest, maar de nieuwe seca3 kaart zou hiermee goed moeten werken. 14_gOLDbox_Jungle_v9.zip 15_gOLDbox_Jungle_v9.zip 16_gOLDbox_Jungle_v9.zip 17_gOLDbox_Jungle_v9.zip Vult u rustig aan !!!
satspock Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 11 downloads maar geen testresultaten? heb zelf mijn pio 15xx op de camping dus kan ik helaas niet testen. Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Johan45 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 Origineel bericht van: satspock 11 downloads maar geen testresultaten? Je moet er wel 4 downloads vanaf trekken, die heb ik gedaan om te controleren of de download goed werkt. Doe ik altijd als ik een bijlage plaats in mijn berichten. Ik heb de firmware 72 Jungle v9 voor de Philips getest en die werkt erg goed met de seca3 kaart. Er zal wel een compleet nieuwe kanalenlijst voor de Philips gebouwd moeten worden. En ik zie alleen nog mogelijkheden voor twee satellieten. Er is dus nog wat werkt te verzetten als je meer wil dan Astra, of Astra/Hotbird. Vult u rustig aan !!!
Gast exduckfan Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 In technische instelling kies diseqc switch 4*1 voor 4 lnb,s Dan nog wel in het antenne menu de LO frequenties corrigeren. Mijn ervaring met jungle en philips is dat er nogal veel bugs in zitten. Is met Pioneer het kaart gebruik voor seca3 wel mogelijk zonder de MHWP truuk? Ik heb zelf een ned. vertaling gemaakt, maar ik gebruik RayHtec toch liever voor de philips en dat is mijn ervaring. Groet.
Johan45 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 Origineel bericht van: exduckfan In technische instelling kies diseqc switch 4*1 voor 4 lnb,s Dan nog wel in het antenne menu de LO frequenties corrigeren. Yep, die had ik gevonden, maar toch bij kanalen inlezen alleen maar astra 19.2 of hotbird. Origineel bericht van: exduckfan Mijn ervaring met jungle en philips is dat er nogal veel bugs in zitten. Is ook mijn ervaring, decoder schakeld zomaar uit of loopt vast bij snel zappen. Met de v9 en een aangepaste kanalenlijst, voorlopig nog alleen astra 19.2, lijkt dit te zijn verholpen. Origineel bericht van: exduckfan Is met Pioneer het kaart gebruik voor seca3 wel mogelijk zonder de MHWP truuk? Dat denk ik niet, maar daar zal iemand met een Pioneer uitsluitsel over moeten geven.... Origineel bericht van: exduckfan Ik heb zelf een ned. vertaling gemaakt, Die zou ik graag zien verschijnen als bijlage(in het Philips forum) Kan ik hem volgende week eens testen en eens zien of de kanalenlijst verbeterd kan worden. Vult u rustig aan !!!
Gast exduckfan Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Bij mij loopt de V5,7,8 en 9 o.a. vaak vast bij info keuze en ook diverse kanaallijsten. Meer dan 4000 kanalen mogelijk. Vertaling komt verder voor elkaar. Moet voor de 6072 versie dit nog kopiëren. Heb 1 van de Spaanse regionale talen in NL aangepast in V9\commun\idioma.mpg Over naar het Philips forum. Jungle heeft wel interessante opties waarmee je in onze hobby wel leuk bezig blijft.
Gast exduckfan Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Yep, die had ik gevonden, maar toch bij kanalen inlezen alleen maar astra 19.2 of hotbird. Re: Ook nog de toewijzing A,B,C, D aan de 4 satellieten opnieuw ingeven en het moet dan lukken toch?
Johan45 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 Origineel bericht van: exduckfan Ook nog de toewijzing A,B,C, D aan de 4 satellieten opnieuw ingeven en het moet dan lukken toch? Nee dus, niet gezien, maar daar komen we dan wel uit. Oja, de vertaalde (60)71 v9 is ook goed wat mij betreft .. Vult u rustig aan !!!
willem53 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 hoi Johan, de v9 werkt op de 1630. willem53
Gast doetiet Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Wat zijn de verschillen tussen v5 en v9 versie? Ik heb nu v5 erin zitten en deze werkt goed. Greetz doetiet
Gast doetiet Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: satspock 11 downloads maar geen testresultaten? Ik heb de firmware 72 Jungle v9 voor de Philips getest en die werkt erg goed met de seca3 kaart. Er zal wel een compleet nieuwe kanalenlijst voor de Philips gebouwd moeten worden. En ik zie alleen nog mogelijkheden voor twee satellieten. Er is dus nog wat werkt te verzetten als je meer wil dan Astra, of Astra/Hotbird. Werkt de update van de kaart ook, bij de vorige versie namelijk niet Greetz doetiet
Johan45 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Geplaatst: 13 september 2009 Mijn kaart zit meestal in de SwartWi en daar krijgt hij zijn opdate. Of de jungle firmware een update doorgeeft kan ik daardoor niet vertellen. Vult u rustig aan !!!
Gast doetiet Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: exduckfan Oja, de vertaalde (60)71 v9 is ook goed wat mij betreft .. waar kan ik deze vertaalde versie vinden? Greetz doetiet
Johan45 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Geplaatst: 13 september 2009 Ik heb nog niets vernomen van exduckfan. Dus dat project ligt een beetje stil.. Vult u rustig aan !!!
Peter F Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Ik heb nog een pioneer S200 staan die niets staat te doen, kan ik deze software ook voor deze sat ontvanger gebruiken ? (ik heb afgelopen maand wat draadjes afgespeurd en geconstateerd dat de s200 problemen heeft met seca 3 . ik zit er ook ana te denken om hem te verkopen , want eigenlijk tijd om uit te zoeken heb ik niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen