Ga naar inhoud


[AZBOX HD] NewCS loopt vast


rtificial

Aanbevolen berichten

Ik gebruik NewCS om m'n kaart uit te lezen. Op zich werkt dit prima, maar op een of andere manier loopt na verloop van tijd de module vast. 1 van de 4 gestarte newcs processen gaat dan > 50% processor-capaciteit gebruiken en laat zich moeilijk afsluiten.

 

Ik gebruik de 1.20 RC 13 versie van 24 mei 2009. (Ook bekend als 1.65 geloof ik)

 

Heeft iemand iets soortgelijks ervaren?

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Lithion
Zo'n prio file heeft geen echt voordeel meer bij de recentere CCcam versies. De optie SECA HANDLER daarentegen wel.


Oh nee? nou in enigma 1 wel, duidelijk merkbaar zelfs, dus ik gebruik um gewoon nog steeds in alle boxen.
Vooral met die providers die zowel irdeto als viacces gebruiken.
Tevens heb ik liever de 1702 ident ipv de 09c4.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
De eerste keer je naar een zender zapt duurt het wel iets langer, maar hoe meer je rondzapt, hoe meer hij leert.


Klopt dus vertel ik um wel waar ie naar moet kijken hij hoeft niet te leren, want bij iedere reboot van de box wil ie opnieuw leren wink.

Nou heb ik de azbox al
Citaat:
MMP login: root
Password:
MMP[~]$ uptime
20:43:56 up 3 days, 9:06, load average: 1.79, 1.48, 1.47
MMP[~]$


Dus die heeft er weinig last van :D

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanuit de beta-groep gehoord dat dat een van de dingen is die met de nieuwe firmware verbeterd zou moeten zijn. In ieder geval in de huidige beta.

 

Weer terug on-topic:

 

Ik heb nog niet de CCcam weer terug in productie genomen, ben bezig met wat aanpassingen in de newcs configuratie om te zien of dat helpt.

 

Als ik CCcam weer ga gebruiken, moet ik nog steeds newcs gebruiken om m'n kaart uit te lezen, en ben er nog niet van overtuigd dat het dan wel goed blijft gaan. In andere woorden, ik ben er nog niet van overtuigd dat m'n probleem voortkomt uit de combinatie newcs/mbox. Als ik de oorzaak achterhaald heb, ben ik daar wellicht van overtuigd, maar nu nog niet :-)

 

Afgelopen nacht heeft newcs de hele nacht gedraaid zonder vast te lopen. Ik ga eens kijken hoe het vanavond is als ik thuis kom.

 

Misschien dat iemand nog tips heeft op basis van m'n huidige configuratie:

 

newcs.xml

Code:
<?xml version="1.0"?><newCSconfig>	<readers name="Card Readers">		<device>			<name>upper</name>			<type>azbox</type>			<node>/dev/scard</node>			<export>yes</export>			<enabled>yes</enabled>			<blocksa>No</blocksa>			<blockua>No</blockua>			<blockga>No</blockga>			<newcamd_port>20000</newcamd_port>			<autosid>No</autosid>			<sid>				<deny>					<id>0622</id>				</deny>			</sid>			<carddetect>Yes</carddetect>			<priority>hard</priority>			<PTShandshake>no</PTShandshake>			<mhz>500</mhz>			<boxkey>79FDC0E18D278138</boxkey> 			<rsa>9ED52515321F04BCF7772151149D6895154B559A8D825A4E7D711A9FAFD5C66BF64689501B254DF1832F754C21095379CF97B4E5BE6E0F1C9CEBF0A0E91D5ACD</rsa>		</device>	</readers>	<xmlserver>		<enabled>0</enabled>	</xmlserver>	<radegastserver>		<enabled>0</enabled>	</radegastserver>	<cache>		<emm>20</emm>		<ecm>-1</ecm>	</cache>		<debug>		<darint39>sintoi51</darint39>		<level>internal</level>			<type>all</type>		<password>*****f</password>		<output>console, tcp</output>		<logfile>/tmp/newcs.txt</logfile>		<console_options></console_options>		<file_options></file_options>		<udp_host>192.168.178.6</udp_host>		<udp_port>9000</udp_port>		<udp_options></udp_options>		<tcp_port>19001</tcp_port>		<tcp_options></tcp_options>	</debug>	<newcamdserver>		<enabled>yes</enabled>		<name>local</name>		<deskey>01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14</deskey>		<user>			<name>rtificial</name>			<password>*****</password>			<sidoverride>Yes</sidoverride>		</user>		<user>			<name>rtificial2</name>			<password>*****</password>			<sidoverride>Yes</sidoverride>		</user>	</newcamd_server></newCSconfig>

 

 

 

 

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rtificial

Weer terug on-topic:

Ik heb nog niet de CCcam weer terug in productie genomen, ben bezig met wat aanpassingen in de newcs configuratie om te zien of dat helpt.

Als ik CCcam weer ga gebruiken, moet ik nog steeds newcs gebruiken om m'n kaart uit te lezen.
Misschien dat iemand nog tips heeft op basis van m'n huidige configuratie:


Met CCcam

phoenix kaartlezer op de rs232 poort of een smargo reader op usb, dan is CCcam.cfg aangeven

/dev/sci0 # phoenixlezer op rs232
/dev/ttyusb0 # smargo op usb

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...