jer49 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Via Tenerife kwam ik in het bezit van een toestel dat uiterlijk identiek is aan een Strong 8000 (of 8001).De sticker acherop vermeldt echter Philips 175B/SR made in Belgium. het menu geeft aan; Version 50 Fabricante Philips EGP BUTT Patch fabricante 0 Patch run 0 De blauw/witte smartkaart vermeldt Nagravision (geldig t/m juni 2008) De hardware suggereert Strong met alle bekende knoppen op het frontpaneel. De kanalen lijst beslaat 999 plaatsen. Iemand een advies om hier de juiste software op los te laten voor een Nederlands kaartje? "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
rienk Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 het uiterlijk bepaalt niet dat het een strong is wat dan de software dan ook zegt en wat denk je nu zelf er zijn maar weinigen die deze ontvanger kennen en of gebruiken dus erg veel variatie in de software zal er wel niet zijn Rienk
rienk Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 mmm even ge googled kom ik toch wel wat tegen voor deze ontvanger maar het is een ontvanger voor spanje wat ik verder tegen kom is dat het aperaat is te patchen meer zeer onstabiel is waneer het aparaat eindelijk is gepatcht naar 4a 5 uur dat het zomaar vast loopt en je kunt weer opnieuw beginnen de jongste software die ik zo snel even kan vinden is van 2007 dat geeft ook al vraagtekens waneer het een gewild aparaat is wordt er ook wel meer meegedaan nog even wat tegengekomen blijkt dat de ontvanger gelijk staat aan de pioneer 1330 ?? altahans dit is wat ik er uit opmaak dat de soft voor een pioneer 1330 ook in deze philips past maar zo goed is mijn spaans nu ook weer niet dus het kan ook best anders wezen Rienk
dutchandrew Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 citaat: [Version 50 Fabricante Philips EGP BUTT Patch fabricante 0 Patch run 0 Volgens mij staat zoiets ook bij Rayhtec als ik het goed heb
Gast Bert1952 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 In de pioneer sectie staat de jungle v9 voor de 17xx, misschien is dit iets ? succes
rienk Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Origineel bericht van: Bert1952 In de pioneer sectie staat de jungle v9 voor de 17xx, misschien is dit iets ? succes tja de 17xx is natuurlijk geen 1330 net zo goed dat een strong 8000 geen 8100 is dus lijkt mij dat dit niet zal gaan tenzij je gewoon dat aparaat naar de mallemoer wilt helpen maar pak dan gelijk een hamer Rienk
jer49 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 Zowel de jungle's als de hamer zijn voor mij en het bewuste apparaat geen optie. "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
yaho Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Hier een linkje naar verflogen firmware ook philips 175B http://usuarios.lycos.es/drmarlow/firmwares_page2.htm Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
jer49 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 Heel leuk; dankje. Zelfs nog met een fun 6in1 all cam. Nostalgie ten top! "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Hellum Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb ze al vaker gezien, dit is een Philips Goldbox. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen