kkkkk Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 het vermoeden had ik maar ik kwam hem nergens tegen , een tip waar ie te downloaden is ,zou zeer welkom zijn
PaulCl Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Hier heb je baboot 0.7 baboot_v0.7.tar.gz.zip Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
kkkkk Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 weer een probleem , ik heb alles voor elkaar alleen Summerdream wil niet starten maar blijft hangen met de melding in het scherem kathrein ufs 910 verder gaat ie niet , tip of advies ????
verkerkbr Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Beste KK.., je weet nu hoe het werkt. Gewoon alles nog even opnieuw doen. Mogelijk is er toch een probleem ingeslopen met de Baboot installatie. (2 x geinstalleerd ?) En alles even opnieuw doen, is op zich niet zo veel werk. Als je stick eruit is, start systeem dan ook niet op ? En bij aanbrengen andere firmware altijd 2nd bootloader eerst afzetten. En daarna weer aanzetten. Groet, Bram
kkkkk Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 hoi, ik heb alles weer opnieuw geprobeerd maar steeds dezelfde probleem , maar ik vraag me af of het aan de usb stick kan liggen ??? kan het ?
Gast Black_64 Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Zonder log kunnen we je moeilijk helpen. Log even mee met een nullmodemkabel. (gebruik Putty of Hypertherminal) Kontroleer even het volgende: - is de 2nd bootloader aktief ? (kontroleer met KCC3.2) - zorg ervoor bij de installatie dat er geen andere USB devices (HDD of stick) gekoppeld zijn dan degene die je gebruikt voor BA - gebruik een stick met 1 partitie (kontroleer met KCC3.2 experten modus)
kkkkk Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 eindelijk voor elkaar niet met kcc maar met multi , nu mijn vraag is werkt wlan sitecom WL608 mee , via sitecom kwam ik niet achter welke chip erin zit , heeft iemand einige idee ???
PaulCl Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Jou Sitecom staat niet op de lijst met de goede chip voor Kathy , wel de WL162. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
kkkkk Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 hoi, de lijst is niet zichtbaar , kan jij weer uploaden a.u.b.
PaulCl Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 De link werkt weer maar hier een screenshot. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen