Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Sorry i can only speak a little englisch!! I have as the computer patched my receiver(Philips SECA-5816/23A RECEIVER)a Power failure in my room!! now is my receiver dead!! The software input in the receiver is not complet! Where can help me best regards
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Staat je huis in de fik of zo???? "POWER FAILURE IN MY ROOM" Het wordt toch tijd dat je je school af gaat maken. Met name: Hoe onthoud ik wat ik geschreven heb en wie heeft er antwoord gegeven? Ik zou je een andere naam willen geven en hem graag openbaar maken, maar dan verspeel ik mijn account hier. Dartie PS: Probeer het eens op een Latijns forum!
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Zover ik het kan volgen is er tijdens het patchen van de receiver m.b.v. de computer een stroomuitval geweest, waardoor de patch niet voltooid is, en de decoder dood. Ik heb zoiets bijna een keer gehad, toen ik aan het patchen was met onweer, terwijl bij mij dan de aardlek er vaak uitvliegt. Ik heb ook geen oslink dus dat was opok benauwd. Het is erg lullig als zoiets gebeurt. Op dit forum wordt vaak gezegd dat de mensen zelf moeten proberen te patchen, en als het dan mis gaat, dat ze wel geholpen worden door iemand met een Oslink. Nou gaat het eens een keer met iemand mis, en wordt hij uitgelachen omdat zijn nederlands niet zo goed is. Ik vind dit niet helemaal stroken met de bedoeling van dit forum. Wel moet ik zeggen dat men toch ook wel wat meer gegevens bij zijn profiel mag vermelden. Als je om hulp vraagt dien je toch wel aan te geven waar in de buurt je woont. Ik hoop dan ook dat er zich iemand meld met een Oslink. Anders moet je even wachten tot ik er een heb aangeschaft, maar dat kan nog wel even duren.
gamgra Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 @ dartie duck, Ik vind het jammer dat gasten op dit board door een "volwaardig lid" beledigd worden, ik heb opgemerkt dat het vaker gebeurd. Die man heeft net zijn Decoder verknalt door stroomuitval, in plaats van hem te helpen geef je hem een trap na. Je kan heel trots zijn. gamgra
Avalon Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Hallo Volgens mij loopt hier iemand de boel een beetje te naaien. Maar goed Zet je instelling van het board eens op Vlak dan kan je de hele posting lezen de draad-functie laat wat text vallen. @schmusie Zet de text invervolg ff in het Nederlands neer dat kun je spreken. Posting word gesloten. Gegroet, Avalon
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Als je niks zinnigs hebt te zeggen of te posten , dan post je niet!! Zeiken doe je op het toilet.
Aanbevolen berichten