Mojo Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Genoemde laptop heeft het euvel dat het licht van het scherm uitvalt. Op bijgaande foto het onderdeel dat volgens mij het probleem veroorzaakt. Tenminste als ik hieraan rommel komt het licht weer terug . Is dit het backlight? Zo ja iemand toevallig zo'n ding liggen of (via PM) een adres? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator Matchless Geplaatst: 17 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 17 augustus 2009 yup..dat is de invertor. Als hij reageert op beweging zou ik eerst eens kijken of er niet een losse verbinding is of een slechte soldering. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Mojo Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2009 Dat is bij de linkse stekker. Lijkt er op dat daar een verbinding niet helemaal lekker zit. Heb de print al bekeken (met loep) en zie zo geen losse solderingen. Heb nu de draad van genoemde stekker 2x rondgedraaid. Misschien helpt dat. Heb dit euvel al eerder gehad en nadat ik het scherm gedemonteerd en gemonteerd heb was het verholpen (zeker 1 jaar) You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
iemand Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik zou toch de connector even doorsolderen op de print. gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen