Tull Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem met versie 11a. FTA werkt wel, gecodeerde kanalen niet, PID staat op 18.. Ik heb de ontvanger zojuist geflashed en de tips van Paardengek toegepast, maar zonder resultaat. Overigens gebruik ik smartwi, maakt dat nog wat uit? Iemand enig idee?
Johan45 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hallo Tull Bij mij was het nodig om de cliënt van de SmartWi opnieuw te activeren toen ik van seca2 kaart naar seca3 kaart ging. In jouw bericht kan ik echter niet opmaken of je een nieuwe kaart hebt maar ook dan zou ik even proberen om de client opnieuw te activeren. Vult u rustig aan !!!
Tull Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hallo Johan45, Ik had al een seca3-kaart die prima werkte via de originele firmware. Inmiddels ben ik er achter dat de originele kaart rechtstreeks in de ontvanger goed werkt. Toch iets met smartwi in combi met deze firmware? Overigens heb ik destijds bij de wissel van seca2 naar seca3 niets gedaan met de smartwi kaarten, was ook niet nodig. Zouden ze in combi met deze firmware dan toch opnieuw moeten worden geprogrammeerd? Groeten, Tull
Johan45 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Je kan het eenvoudig controleren. Stop de client in de SwartWi, de led mag dan niet snel knipperen. Doet hij dat wel zal je de client opnieuw moeten activeren. Programmeren van de SmartWi is niet nodig als hij al met Seca2 werktte. Vult u rustig aan !!!
Tull Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Johan45, Je had me op het juiste spoor gezet. Ik heb de clients niet geherprogrammeerd maar wel de ATR van de nieuwe kaart erop gezet. Dat blijkt voldoende te zijn. Bedankt voor de hulp! Tull
Johan45 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Graag gedaan ... Aan de RayhTec software kon het niet liggen dus er bleef alleen de SmartWi over. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen