jajest Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Goeiedag iedereen, heb net even mijn harde schijf opnieuw geformateerd. Dit gebeurde zonder foutmeldingen. Daarna krijg ik steevast volgende melding wanneer ik een timer toevoeg: In order to record a tuner the tv was switched to the recording service Voorheen werkte mijn DB als een speer. De timer blijft gewoon WAITING staan zelfs als het moment is aangebroken om te beginnen met opnemen en ook als je het huidige programma probeert opte nemen die bezig is. Verder kan ik gewoon TV kijken en krijg ik geen foutmeldingen, ook niet na herstart. De geformateerde schijf is opnieuw ge-mount. Iemand ? marc
Gast shoenix Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Misschien de directory 'movie' aanmaken op je harddisk ? Is in ieder geval voor mn 7020.
Golfdiesel Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Een map aanmaken is volgens mij niet nodig op een 7025, dat is hier automatisch gegaan. Ik zou eens naar de instellingen kijken, ik heb deze melding ook een keer gehad en toen was de 7025 spontaan de instellingen van de 2e tuner kwijt dus om op te nemen moest hij steeds naar de betreffende zender/transponder gaan. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
DIGIWIEW Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 hoi heb ook een 7025 + en heb ook een map aan gemaakt op de harde schijf(directory 'movie' ) en toen ging het opnemen beter Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
jajest Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 inderdaad, dat was de oorzaak. Heb zelf via ftp een map "movie" aangemaakt op de harddisk en ie kan weer opnemen. bedankt hoor gasten !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen