SatBaron Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Tonskidutch, Hij is leuk ! (citaat van Willem Bol [als je je die nog herinnerd]). Met vriendelijke groet, Cees
Moderator Matchless Geplaatst: 22 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 22 augustus 2009 Citaat: Kan ik mooi met de laptop op de kast en de HD erin de operatie voortzetten in de bijkeuken. Eens kijken wat dat uit zal halen. (wordt vervolgd...) Foto's Of een videoclipje.Lijkt me wel grappig om te zien. Laptop modden op een andere manier. Wordt wel lastig als je eens ergens heen moet. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Tonskidutch Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 ja zo onder het motto "hacking the fridge" HA ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
SatBaron Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2009 Aan allen die hebben meegedacht bij dit probleem. Zoals beloofd (wordt vervolgd..) hier dan het tevreden eindresultaat met een paar foto's. Vandaag de vrieskast binnen gekregen en na het op temperatuur van min 18 graden, de HD erin gehangen en de laptop op de kast. Dit ging wel zo voortreffelijk goed. Ik heb in een keer al de data eraf kunnen kopieren van de oude HD naar de laptop en daarna alle data nu op de nieuwe WD HD gekopieerd. Met dank aan jullie allen die met de suggesties zijn gekomen en in het byzonder Hellum. Met vriendelijke groeten, SatBaron.
Gast ozzo Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ziet er professioneel uit met die natuurhouten laptop raiser ;-) Mooi dat het allemaal gelukt is. Je hebt je data terug, dat is het belangrijkste !
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 harstikke leuk en heel fijn dat het daarmee in een maal gecopieerd kon worden bedenk (geachte lezer) dat je natuurlijk wel extreem goed op past dat die schijf goed en echt droog verpakt is wegens condens en smeltwater problemen... bij het erin leggen of het eruit halen. condens een koud object doet waterdamp uit de lucht als water druppels neerslaan op of in het object (uit de vriezer) smeltwater een warm object doet ijs kristallen in de vriezer smelten en water (exclusief gedestileerd water) kan je stroom / connectors kortsluiten. (in de vriezer) ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
SatBaron Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Citaat: harstikke leuk en heel fijn dat het daarmee in een maal gecopieerd kon worden bedenk (geachte lezer) dat je natuurlijk wel extreem goed op past dat die schijf goed en echt droog verpakt is wegens condens en smeltwater problemen... bij het erin leggen of het eruit halen. Ja, daar ben ik zeer content mee. De HD heb ik in DRIE(!) plastic zakken gedaan waarvan de eerst een originele HD-verpakking was en elke zak apart dicht geplakt met tape. De laatste zak met de bekende grijze powertape.Na de kopieer operatie de HD uit de vrieslade gehaald. Gisterenavond voor de gein de nog ingepakte en niet meer ingevroren HD weer extern via USB aan de desktop PC aangesloten. Het ironische van het hele verhaal is dat die het de hele avond weer gewoon deed en alles nog eens kunnen kopieren op de desktop en zelfs de oude HD kunnen formatteren met Norton Partition Magic. Wel heel verwondelijk ! Zelf denk ik, doordat die vertikaal (met de achterkant omhoog) in de vrieslade heeft gehangen en toen de hele avond zo heeft gedraaid er met de schijf toch iets ten goede is gebeurd. Maar vertrouwen heb ik niet meer in die HD. Dit wilde ik nog even kwijt. Met vriendelijke groeten,SatBaron
Moderator Matchless Geplaatst: 27 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 27 augustus 2009 Citaat: Maar vertrouwen heb ik niet meer in die HD Het zou ook heel stom zijn als je dat wel weer had.Hij is alleen nog bruikbaar als frisbie. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Psychosammie Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Zet hem in het forum "Te koop aangeboden" Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Poetsdoekje Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Zet hem in het forum "Te koop aangeboden" moet je niet doen, je krijgt nog geen bedankje zoals ik voor een HD in de te koop sectie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Gewoon in de vriezer laten, is altijd makkelijk voor je voorraadbeheer van de vriezer, kan je meteen zien wanneer de frikadellen weer aangevuld moeten worden.
SatBaron Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Citaat: Maar vertrouwen heb ik niet meer in die HD Citaat: Het zou ook heel stom zijn als je dat wel weer had.Hij is alleen nog bruikbaar als frisbie. Ja en omdat ik dat nu juist NIET ben, daardoor vertrouw ik die HD ook niet en geef ik de frisbee wel aan mijn kleinzoon, is hij ook weer blij. Met vriendelijke groet, SatBaron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen