MySat Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Ben van plan een ASTON to patchen naar een Crypto versie. IK heb echter geen flauw idee of dit de moeite waard is qua zender aanbod. Is er ergens een overzicht van te vinden ? Graag inclusief radio,per sateliet en taal. Alvast bedankt voor de tip Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast Geplaatst: 21 juni 2002 Geplaatst: 21 juni 2002 www.lyngsat.com , daar vind je allerlei kanalen die in cyptoworks gecodeerd zijn. Groot deel van die kanalen zijn turks, niet 1 van de makelijkste talen om te volgen.Dacht dat de rest zo'n beetje pools was Verder is zeer moeilijk om aan files te komen voor de Cryptoworks kanalen. Mocht je een goed pools en turks taalgevoel hebben, dan is cryptoworks de moeite waard. gr,
Gast Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 hoi als ik mijn aston seca versie 1.03 laat ombouwen naar cryptoworks en ik heb een orginele mtv kaart kan ik dan naar kijken jan
Vl29 Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 ingebroken bij je kabelboer?? Kan me niet voorstellen dat MTV kaarten aan particulieren verstrekt om mtv NL te ontvangen....want zover ik weet zijn ze Cable-only dwz dat ze niet voor de satellietkijker beschikbaar zijn,en dus alleen via de kabel Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen