Poetsdoekje Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik kreeg van MS een W7 DVD toegestuurd met het verzoek om deze eens te installeren. Ik was een beetje huiverig om die te installeren, maar toch de stoute schoenen aangetrokken en heb getracht W7 te installeren. Na 4 pogingen om het te installeren, (de beroemde blauwe schermen) was er de mogelijkheid om weer terug te gaan naar XP. Aldus gedaan, maar nu krijg ik telkens een vervelend startscherm met Windows bootmanager. Je kunt selecteren naar: Earlier version of Windows Windows setup Windows XP Herstelconsole. als je even niet oplet dan gaat hij snel naar de windows setup, en dan moet je het hele setup proces doorlopen. Hoe kom ik van de Windows Bootmanager af? Zodat ik weer gewoon met XP kan opstarten? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 boot.ini in C:\ aanpassen gok ik? Als je deze in (bv notepad) opent kun je waarschijnlijk je opties die je krijgt bij het opstarten lezen en aanpassen cq verwijderen. (even verborgen systeembestanden etc. aanzetten) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
The Iron Maiden Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Probeer eens in XP: Configuratiescherm -> Systeem-> Geadvanceerd -> Opstarten en herstelopties -> wijzig instellingen in het bovenste deel van het venster mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Ome Merde Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 download vistabootpro (werkt ook onder XP) en edit daar dat bootmenu naar wens, volgens mij kan je hem daar ook verwijderen zodat ie meteen doorstart. merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 Origineel bericht van: The Iron Maiden Probeer eens in XP: Configuratiescherm -> Systeem-> Geadvanceerd -> Opstarten en herstelopties -> wijzig instellingen in het bovenste deel van het venster mvg, The Iron Maiden Helaas, dat is niet de oplossing. Dat staat allemaal goed (boot loader; Microsoft Windows XP home edition) En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 Origineel bericht van: Ome Merde download vistabootpro (werkt ook onder XP) en edit daar dat bootmenu naar wens, volgens mij kan je hem daar ook verwijderen zodat ie meteen doorstart. merDe Bedankt Merde, het werkt En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Psychosammie Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 En wat hebben wij nu geleerd? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Poetsdoekje Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie En wat hebben wij nu geleerd? Heel veel, vistabootpro heeft vele mogelijkheden geweldig programma. Maar je zult wel begrijpen dat het hele programma niet uit te leggen is en welke mogelijkheden er met dit programma allemaal zijn. Gewoon een keertje downen en uitproberen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Citaat: En wat hebben wij nu geleerd? merde 4 president ? hehehe, merDe deze ruimte is te huur
Satdorus Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie En wat hebben wij nu geleerd? Niet zomaar wat installeren als je niet weet van de hoed en de rand.
Psychosammie Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Inderdaad, al zou ik het iets minder hard willen zeggen. Nooit proberen 2 Windows op 1 PC te installeren. Wat is er erger dan Windows? Juist, 2 Windows! Gebruik nou in hemelsnaam VMWare! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Inderdaad, al zou ik het iets minder hard willen zeggen. Nooit proberen 2 Windows op 1 PC te installeren. Wat is er erger dan Windows? Juist, 2 Windows! Gebruik nou in hemelsnaam VMWare! Wat een onzin... VmWare is leuk, maar niet echt geschikt om een os echt uit te testen qua prestaties en comptabiliteit. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Inderdaad, al zou ik het iets minder hard willen zeggen. Nooit proberen 2 Windows op 1 PC te installeren. Wat is er erger dan Windows? Juist, 2 Windows! Gebruik nou in hemelsnaam VMWare! Het was ook nooit de bedoeling van mij om twee keer windows te installeren. Ik wilde op mijn laptop gewoon W7 installeren en dus XP te laten overschrijven. Maar zoals ik schreef is dat mislukt, dus ik ging weer terug naar XP, en dat gaf juist problemen, laten we nou niet van het onderwerp afdalen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Psychosammie Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Er staat nergens dat je XP wilde laten overschrijven. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Poetsdoekje Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Er staat nergens dat je XP wilde laten overschrijven. Citaat: was er de mogelijkheid om weer terug te gaan naar XP En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen