vincent1971 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Heb zelf windows xp en 2003 geinstalleerd op een thin client. In 1 partitie. Geen probleem. Denk wel als ik 1 van de 2 wil verwijderen. Maar ach gewoon een image van gemaakt. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Sjattuh Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Inderdaad, al zou ik het iets minder hard willen zeggen. Nooit proberen 2 Windows op 1 PC te installeren. Wat is er erger dan Windows? Juist, 2 Windows! Gebruik nou in hemelsnaam VMWare! Toch heb ik jaren naar alle tevredenheid zo gewerkt. Win 98SE voor mijn persoonlijke gebruik en een NT versie voor het werk. Ik snap niet zo goed waarom je zo moeilijk loopt te doen. Ze stelde een vraag omdat er iets fout is gegaan, we proberen te helpen en ze heeft er (hopelijk ) van geleerd. Ik zie geen reden om je 'gelijk' proberen te halen tenzij je graag in discussies raakt... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Psychosammie Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Een dual boot voor een vaste configuratie zoals jij had werkt prima. Niets mis mee. Maar voor "even proberen" van een release candidate neem je bij voorkeur een tweede PC. En als je die niet hebt zoiets als VMWare. Het is mooi dat het probleem is opgelost. Er is niks mis met te vertellen dat hij/zij het de volgende keer beter anders kan doen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Ome Merde Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 vorige week nog 8 pc's voorzien van xp prof, vista business en windows7 professional op 1 schijf, 3 partities. loopt als de brandweer ... merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 uh griekse brandweer? pFFFFFFFFFFFrr tt allee was enkel een geintje ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen