Gast C&A Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 sorry voor dit onnozele onderwerp maar ik zit er even mee. Nadat mijn 7025 met enigma uit 2007 vastliep starte hij weer op met het menu in grieks of iets dergelijks. Ik kan het vast weer makkelijk terugzetten in nederlands maar ik kan dat niet lezen waar ik moet zijn. Kan iemand mij helpen in de zin van: eerst menu en dan klikken op de zoveelste optie van boven enzovoorts. Nogmaals excuus hiervoor.
vGnp Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Menu knop -> 6e optie -> 2e optie -> 1e optie -> Vlaggetje kiezen Optienummers steeds van boven geteld in de keuzemenu's Edit: Ik draai wel Gemini, weet niet of dat uitmaakt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Golfdiesel Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Origineel bericht van: C&A sorry voor dit onnozele onderwerp maar ik zit er even mee. Nadat mijn 7025 met enigma uit 2007 vastliep starte hij weer op met het menu in grieks of iets dergelijks. Ik kan het vast weer makkelijk terugzetten in nederlands maar ik kan dat niet lezen waar ik moet zijn. Kan iemand mij helpen in de zin van: eerst menu en dan klikken op de zoveelste optie van boven enzovoorts. Nogmaals excuus hiervoor. Verschilt nogal per image... Via telnet kan het volgens mij wel. Je gaat naar /etc/enigma2 Vervolgens open je het bestand settings en zoek je de volgende regel op: Citaat: config.osd.language=nl_NL Hier staat er al nl_NL. Bij jou zal er wat anders staan. Verander dit in nl_NL en start de dreambox opnieuw op. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast C&A Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Het is wel iets anders maar ik ben er toch uitgekomen. Heel hartelijk dank!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen