matthew_be_wvl Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb hier sinds een half uurtje of zo geen ontvangst meer op Eurosport HD en History HD. Terwijl de andere HD-kanalen en de themakanalen allemaal nog werken. Ik heb een Philips DSR 7121 en een multytenne. Bij de andere kanalen is de signaalsterkte en kwaliteit goed, bij History HD en Eurosport HD blijven ze allebei op 0% staan. Wie weet raad? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast aart44 Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Niets aan de hand ook mijn 7121 aangezet en alles werkt normaal ook deze twee HD zenders. Ja geen signaal zit bijna altijd bij je zelf of de satelliet moet uitvallen.
Gast Paullo Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Kan je ze ontvangen met je vorige ontvanger ? Bij mij komen ze in alle geval ook zonder problemen binnen en ook op een Multytenne. Greets
matthew_be_wvl Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb de schuldige gevonden! Eén van mijn huisgenoten heeft met vrienden op het dak gezeten gisterenavond... en daar staat mijn schotel ook. Gelukkig heb ik enkel op deze zenders problemen. Dat wordt in september nog eens op het dak kruipen dus. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Van je vrienden moet je het hebben hè?
matthew_be_wvl Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 't Is waar. Maar hij mag me helpen met alles op het dak te krijgen om dat weer in orde te krijgen Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen