SouLGuY Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Er is blijkbaar EPG op Five. Of is dit al een tijdje ? VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Je hebt gelijk. Gisteren volgens mij nog niet, dus zou het van heel recent zijn. Vandaag bijvoorbeeld.
Gast 44piet Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Epg heb ik niet wel now/next op five net als ook met de andere engelse zenders
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Dan heb je toch EPG? Alleen ontvangen wij met onze tuners now / next en niet meer. En tot gisteren was er bij Five (FTA) nog nooit EPG te zien geweest. Wel bij de gecodeerde versies van Five.
MacGuinness Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ja! Tot mijn verrassing zag ik dat gisteravond ook. Wilde er nog een nieuwtje van maken. Volgende keer sta ik vroeger op. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
edbe Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 ik ook eindelijk ook epg op Five. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Brambo's Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Correct, now/next EPG is idd beschikbaar sinds gisteravond. Er wordt blijkbaar veel naar de Engelse zenders gekeken, gezien de reacties hier - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
MegaTronics Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 nadeel was altijd wel dat je niet 1 2 3 wist wat je zat te bekijken . TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Gast ans2u Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 maar wel teletext vanaf pagina no.500 .Altijd geweest.
Golfdiesel Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Dan heb je toch EPG? Alleen ontvangen wij met onze tuners now / next en niet meer. En tot gisteren was er bij Five (FTA) nog nooit EPG te zien geweest. Wel bij de gecodeerde versies van Five. Dat ligt dan volledig aan je ontvanger want ik heb al een aantal maanden een volwaardige 7 daagse EPG op Five en de andere Freesat zenders die FTA te ontvangen zijn. Een aantal maanden geleden is de implementatie van de Freesat EPG in de software van de Dreambox. En dit is niet zoals veel mensen denken een EPG via internet. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
René Verbiest Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: ans2u maar wel teletext vanaf pagina no.500 .Altijd geweest. De teletekst is verdwenen, zowel analoog als digitaal. Net bekeken.
Alfons Verbiest Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: René Verbiest Origineel bericht van: ans2u maar wel teletext vanaf pagina no.500 .Altijd geweest. De teletekst is verdwenen, zowel analoog als digitaal. Net bekeken. Hoi René, Op dit moment heb ik geen enkel probleem om de teletekst op Five te bekijken. Die doet het gewoon.
René Verbiest Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: René Verbiest Origineel bericht van: ans2u maar wel teletext vanaf pagina no.500 .Altijd geweest. De teletekst is verdwenen, zowel analoog als digitaal. Net bekeken. Hoi René, Op dit moment heb ik geen enkel probleem om de teletekst op Five te bekijken. Die doet het gewoon. Dag Fons, Heel merkwaardig, als je nagaat dat ik, ten tijde van mijn posting, kon doen wat ik wilde, maar geen teletekst kreeg. Niet analoog, niet digitaal. Ook in de infobalk werd geen teletekst meer weergegeven. Vanavond maar eens opnieuw inlezen, misschien keert het dan weer terug. Al heb ik dit voor de EPG niet hoeven doen. Die was er gewoon, op een gegeven moment. Ook de teletekst was er toen nog. Maar goed, vanavond weet ik meer.
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Wat bedoel je nu precies René? Ik ga even uit van deze reactie van je: De teletekst is verdwenen, zowel analoog als digitaal. Net bekeken. Gezien de topic titel ging ik ervan uit dat je bedoelde dat er geen teletekst meer bij Five zat. Maar nu vermoed ik dat je het ergens anders over heb. Of niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen