Ga naar inhoud

welke ontvanger is 100% met CS

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Kan iemand mij vertellen welke ontvanger, buiten de dreambox, 100% draait met cardsh??????

Was van plan de AZbox elite aan te schaffen maar die loopt nog niet echt begrijp ik.

Dank jullie cool

Geplaatst:

Zucht, gewoon een dreambox? beetje dom antwoord als de vraagsteller zegt buiten een dreambox.

Er zijn tal van boxen die CS ondersteunen.

Ik neem aan dat je binnenshuis bedoelt want anders mag dit niet besproken worden.

AZBOX, RELOOK, KATHREIN en nog tal van andere boxen hebben de mogelijkheden voor zoiets.

Lees even de subforums hier door en je ziet in een oogopslag of dit mogelijk is.

Geplaatst:

in principe elke linux gebasseerde ontvanger met netwerkaansluiting kan het doen.

Dgstation/IPbox bevalt hier erg goed.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Bedankt zover,

Maar mijn vraag is eigenlijk welke ontvanger 100% loopt dus zonder vastlopen en dergelijke.

Heeft er iemand hier een box, op linux draaiend, die hem stabiel aan het draaien heeft. En geen Dream dus.

En alle zenders probleemloos kan bekijken.

Bedankt maar weer

Geplaatst:
Origineel bericht van: dekref
Bedankt zover,
Maar mijn vraag is eigenlijk welke ontvanger 100% loopt dus zonder vastlopen en dergelijke.
Heeft er iemand hier een box, op linux draaiend, die hem stabiel aan het draaien heeft. En geen Dream dus.
En alle zenders probleemloos kan bekijken.
Bedankt maar weer

Een zal geen ontvanger zijn die 100% met CD werkt... CD laat namelijk te veel steken vallen.
Gast Stepdriver
Geplaatst:

Het ging hier om CS en niet om die prutsers van CD...

• Moderator
Geplaatst:

wat hellum zegt.

Zo'n ipbox doet dat gewoon goed. Net als een dreambox overigens. Overigens zul je jezelf eerst af moeten vragen met welk apparaat je wilt gaan sharen binnenshuis, en dan zoeken naar een niet dreambox die hetzelfde protocol kan praten.

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream7020
Heb je de vraag al gesteld bij Canal Digitaal

Die voeren een software update door dat de philips ook cs kan :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen