Gast dekref Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Hoi allemaal, Kan iemand mij vertellen welke ontvanger, buiten de dreambox, 100% draait met cardsh?????? Was van plan de AZbox elite aan te schaffen maar die loopt nog niet echt begrijp ik. Dank jullie
Devrim Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Gewoon een Dreambox. klaar. Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
_Bartje_ Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Zucht, gewoon een dreambox? beetje dom antwoord als de vraagsteller zegt buiten een dreambox. Er zijn tal van boxen die CS ondersteunen. Ik neem aan dat je binnenshuis bedoelt want anders mag dit niet besproken worden. AZBOX, RELOOK, KATHREIN en nog tal van andere boxen hebben de mogelijkheden voor zoiets. Lees even de subforums hier door en je ziet in een oogopslag of dit mogelijk is.
Hellum Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 in principe elke linux gebasseerde ontvanger met netwerkaansluiting kan het doen. Dgstation/IPbox bevalt hier erg goed. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast dekref Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Bedankt zover, Maar mijn vraag is eigenlijk welke ontvanger 100% loopt dus zonder vastlopen en dergelijke. Heeft er iemand hier een box, op linux draaiend, die hem stabiel aan het draaien heeft. En geen Dream dus. En alle zenders probleemloos kan bekijken. Bedankt maar weer
iRuud Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Origineel bericht van: dekref Bedankt zover, Maar mijn vraag is eigenlijk welke ontvanger 100% loopt dus zonder vastlopen en dergelijke. Heeft er iemand hier een box, op linux draaiend, die hem stabiel aan het draaien heeft. En geen Dream dus. En alle zenders probleemloos kan bekijken. Bedankt maar weer Een zal geen ontvanger zijn die 100% met CD werkt... CD laat namelijk te veel steken vallen.
Gast Stepdriver Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Het ging hier om CS en niet om die prutsers van CD...
Moderator wiz Geplaatst: 21 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 21 augustus 2009 wat hellum zegt. Zo'n ipbox doet dat gewoon goed. Net als een dreambox overigens. Overigens zul je jezelf eerst af moeten vragen met welk apparaat je wilt gaan sharen binnenshuis, en dan zoeken naar een niet dreambox die hetzelfde protocol kan praten. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
dream7020 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Heb je de vraag al gesteld bij Canal Digitaal Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast Edwinmtb Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: dream7020 Heb je de vraag al gesteld bij Canal Digitaal Die voeren een software update door dat de philips ook cs kan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen