Ga naar inhoud


[TF7700HSCI] Hikken Ned.1 HD


cead

Aanbevolen berichten


  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik houd het voorlopig even op de 7.01.05. Ik was in de veronderstelling dat ik de nieuwste FW er in had zitten, maar dat was dus niet zo. Ik denk dat ik pas tijdens de Olympische Spelen vaker naar Nederland 1 ga kijken.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hier ook een "hikkende" 7700 hsci. Ik heb hem aangesloten via

Denon 1910, ivm maar 1 Hdmi aansluiting op mijn Sony Bravia.

Nu gaat elke 2 min het beeld een paar sec. op zwart en gaat dan weer verder. Ik heb hem nu buiten de versterker om aangesloten en zie inderdaad dat het beeld elke 2 a 3 min. even "freezed".Ligt dit aan CI module(mediaguard) of iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik heb nu een Aston cam 1.07 maar pech er zit v2.14 op. heb nu alleen geluid op HD zenders maar geen hikken lol.

 

zou iemand in friesland mijn cam willen updaten naar v2.18

 

groetjes roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik ook altijd last van de hikken gehad op diverse HD zenders met de 7700HSCI, die ik momenteel als 2e toestel gebruik. Met de 10 versie van dec. heb ik weinig verbetering geconstateerd, misschien ietsje minder frequent de hikken ( OK, in het voordeel van de twijfel dan ). Wel heel erg jammer van deze bug, wellicht was het anders een van de beste single tuners geweest ! Had toch mijn vertrouwen in Topfield niet verloren : mijn 7710 draait momenteel perfect, zonder bugs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: winwiz
Ik heb er in ieder geval totaal geen last van.

Ik moet zeggen dat ik er ook last van heb mad
Ook op RTL4 HD geeft hij een freeze om de 10 á 15 minuten.
Ik las op het duitse TF forum:"Bildruckler bei Sky HD noch da, aber die Ruckler kommen nicht mehr so häufig vor. Dafür ist die Intensität höher d.h. länger und teilweise kurzzeitig schwarzes Bild"
Dit is met de 10 versie iets beter geworden maar nog niet geheel verholpen.
Maar Topfield europa zit in Duitsland dus komt er hoop ik gauw een oplossing smirk


Ah, ik moet zeggen dat ik geen intensieve tv kijker ben... dus misschien heb ik, op de tijden dat ik wel keek, geluk gehad. We houden het in de gaten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm,

 

Ik heb hetzelfde.

 

Ned1 ook ja, ook wel een paar andere gecodeerde HD zenders. bij mij heb ik last dat hij een halve seconde haakt (het beeld).

 

Groetjes

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook op alle gecodeerde HD zenders, zowel met de Aston 2.23 als met de Canal Digitaal module.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RobbieT
Hier ook op alle gecodeerde HD zenders, zowel met de Aston 2.23 als met de Canal Digitaal module.


Ik heb in de loop v/d jaren van alles geprobeerd om v/d hikken af te komen. Het ligt volgens mij echt niet aan de module of dat het speciaal de gecodeerde kanalen zijn. Ik kreeg nl. ook af en toe deze hikken op bijv. het Astra demokanaal. Ik kan mij alleen niet herinneren dat ik de hikken ooit gehad heb op BBC HD en LUXE TV HD en dat vind ik wel vreemd. Met de allerlaatste firmware ( versie.10 van dec 2009 ) lijkt er een lichte verbetering te zijn, maar het is zeker nog niet voor 100% opgelost. En volgens mij hoeven we van Topfield geen nieuwe fw meer te verwachten die het probleem zal oplossen, daar zijn ze teveel bezig met het ontwikkelen van nieuwe modellen, denk ik. Voorlopig heb ik me maar bij deze situatie neergelegd. Zoals ik al eerder schreef, gebruik ik de 7700 als 2e tuner boven en de 7710 ( die overigens wel helemaal perfect werkt ) in de huiskamer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar Topfield europa zit in Duitsland dus komt er hoop ik gauw een oplossing smirk

 

Dat zou dan ons laatste restje hoop zijn, Sjaak ! Rebox heeft het momenteel veel te druk met het oplossen van de vele bugs in hun eigen merk ( de 9000 ). Recent is de zoveelste update uitgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is er geen een ontvanger perfect.

 

Als er echt een ontvanger is die probleemloos is dan stap ik direct over.

Alleen weet ik uit ervaring, dat ondanks wat anderen zeggen, iedere ontvanger toch weer een aantal bugs heeft.

 

En daarom hou ik nog maar even vast aan wat ik heb, totdat iemand me er van weet te overtuigen dat er echt iets veel beters is voor een vergelijkbaar bedrag.

 

En zolang dat niet gebeurd hoop ik dat Topfield ons verrast met een goede update.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is er geen een ontvanger perfect.

 

Als er echt een ontvanger is die probleemloos is dan stap ik direct over.

Alleen weet ik uit ervaring, dat ondanks wat anderen zeggen, iedere ontvanger toch weer een aantal bugs heeft.

 

En daarom hou ik nog maar even vast aan wat ik heb, totdat iemand me er van weet te overtuigen dat er echt iets veel beters is voor een vergelijkbaar bedrag.

 

En zolang dat niet gebeurd hoop ik dat Topfield ons verrast met een goede update. [/quote

 

Ik denk dat dit momenteel nog het verstandigste besluit is, hier sluit ik me bij aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...