Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 ik ontvang amos , bijna alle kanalen maar t'is op het randje ik heb een 1.20 m channelmaster hoe groot moet eigenlijk de schotel zijn om dit goed te ontvangen ? misschien staat mijn schotel niet helemaal juist... Guy
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Heb je een een polarizer in je systeem zitten??? Zoniet dan kan je daar nog wat winst uit halen. Als je een eenvoudige LNB zonder polarizer hebt moet je de LNB een beetje verdraaien. Linksom of rechtsom ben ik even kwijt maar daar kom je snel genoeg achter. Graad of 10 scheelt al een stuk.
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 hallo Zeeman bedankt voor de tip ik heb nog een chaparral 0.7 lnb met polariser liggen van in de analoge tijd ( 300 € gekost ! ) maar die gebruik ik niet meer sinds de digitalities ik zal eens testen met de lnb te verdraaien bedankt Guy1
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Maar het kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat je er een beetje naast zit met de schotel. Maar dan moet je met de afstelling aan de gang en daar heb je natuurlijk geen zin aan als je de rest goed kan ontvangen. succes,
Melle Geplaatst: 21 juni 2002 Geplaatst: 21 juni 2002 Ik kan hem hier dus ontvangen op een 99 cm Funke draaibaar. niet supersterk , maar met een 1.2 zou dit wel beter moeten zijn Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen