Rytec Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Ik heb dit gisteren ook uitgetest, ik heb wel een Surround systeem waardoor AC3 bij mij standaard aan staat. en niet alleen op NGC of Eurosport maar ook andere zenders met AC3 mogelijkheden dien ik nu de audio manueel terug te zetten, zelfs na een keer zappen moet ik dit weer opnieuw doen. In de Milo image van begin augustus had ik dit probleem niet. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb een nieuwe flash gedaan van het meest recente image van MiLo (fix 15/9/09) met herstel van mijn instellingen en meteen bleken de mpeg audiokanalen nederlands op EurosportHD en engels op HistoryHD geselecteerd zonder dat ik zelf al een nieuwe selectie gemaakt had. Probleem is dus opgelost, temeer daar ik bij de update van het Pli-image ook een dergelijke correctie las.
flugel Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik wil toch nog even terugkomen op het AC3 geluid. Als ik een film via mijn pc afspeel met AC3 geluid word dat weergegeven als mpeg op mijn surround systeem. DTS geluid word wel juist weergegeven. Het licht niet aan mijn installatie, hiervoor altijd met gemini gewerkt en daar werkte alles uitstekend. Wel was het noodzakelijk dat ik een liba bestandje moest weghalen. Milo heb jij een oplossing hiervoor? 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen