Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 spaanse philips origineel dsx6070 <16a kan niet flashen met bonny ,ik volgt alles via de intructies . Als ik de flash bin lezen wil met wordpad vind hij niets , niets geen dsx of dsi gek . Wat kan het zijn . Bedankt Edu
Gast Geplaatst: 20 juni 2002 Geplaatst: 20 juni 2002 Met bonny moet je niet flashen, maar kun je de firmware en eeprom dumpen. waarna je hem met wordpad uit kan lezen. Jouw type decoder dsx6070 <16a is mij onbekend, misschien omdat het een spaanse is. Op de site van Zeguers is daar voor dit type ook geen firmware te vinden. Ik weet dus ook niet of de communicatie met dit type goed verloopt. Misschien kun je het met declink proberen te dumpen. Ook op zeguers.be te vinden
Gast Geplaatst: 21 juni 2002 Geplaatst: 21 juni 2002 Bedankt voor de moeite John , maar ik vind niks , niet in spaanse ook niet nederlanse , heb ook bij MZ gekeken maar niets , weet jij het niet groeten Edu
Gast Geplaatst: 21 juni 2002 Geplaatst: 21 juni 2002 Ik heb hier in het forum op dsx6070 gezocht en daar stond zo'n zelfde vraag op 4 mei 2002. Misschien dat die persoon ondertussen iets verder is en je kan helpen. Success.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen