chablis Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: tdul37 Mannen bedankt voor de tip, werkt perfect onder Vista Gefeliciteerd! Het is voor lotgenoten wel handig te weten welke tip heeft gewerkt... DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
ferrarisat Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: MiLo Je moet aan je systeem uitleggen dat hij .m3u bestanden moet openen met VLC. Werkt met alle VLC versies, ook de 0.9 (transcoden werkt dan niet goed maar dat is de andere kant uit). Gebruik je IE of Firefox of ...? ik gebruik IE TUSSENSTAND heb het werkend wat ik dan doe is eerst op het tv schermpje klik met de rechtermuisknop en dan de stream opslaan m3u bestand als ik deze dan open met vlc dan heb ik beeld van de opgeslagen zender.als ik een andere zender wil kijken moet ik hetzelde weer herhalen vind dit wel omslachtig maar het eerste deel werkt nu nog even verder zoeken DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast MiLo Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Je kunt ook een compleet boeket (vanuit boeket lijst) opslaan als afspeellijst. Dan krijg je een m3u met daarin een hele berg zenders. Kan ook handig zijn. Ikzelf heb gewoon de m3u's van de favoriet zenders in een directory "TV" gezet, klikken en klaar. De m3u files zijn jarenlang houdbaar, ook over images heen.
freaky Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Citaat: Je kunt ook een compleet boeket (vanuit boeket lijst) opslaan als afspeellijst. Dan krijg je een m3u met daarin een hele berg zenders Das inderdaad wel handig .....alleen hoe krijg ikdie lijst geselecteerd zodat ik deze kan opslaan? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen