Catastrofus Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Zijn ze nu vergeten bij CDS om een schakelaartje om te zetten om twente - (onuitsprekelijke naam) door te geven? Er is daar nog steeds zoiets als golf (denk ik) op terwijl de epg (op moment van schrijven 20:30) wel voetbal aangeeft... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
René Verbiest Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ja leuke jongens hé, bij canal Digitaal. Ben met al het andere al over naar de kabel, maar als ze bij CDS zo door gaan, ben ik na het lopende seizoen ook met eredivisie Live bij ze weg. Kennelijk hebben ze geen vakbekwame medewerkers in dienst daar. Of het interseert ze gewoon geen zak. Maar wel klagen, als iedereen ze laat zakken en naar de kabel of een andere provider verdwijnt. Geen Twente dus bij CDS!!!
mountenbike Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 doet 't nu wel. laatste 5 min van eerste helft kunnen kijken. Als die sukkels nu maar wel van de knoppen af blijven! dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)
guppje29 Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 er zijn zoveel van die stomme fouten bij CDS/TVV. Volgens mij heeft er niemand die daar werkt ook daadwerkelijk een abbonnement op hun eigen kanalen en kijken ze vast via digitenne of kabel. Anders ontdek je je toch wel dat het fout zit bij hun. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
René Verbiest Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Niet weten is geen excuus, het is al ver van tevoren bekend, dat vandaag deze wedstrijd op ECV 2 wordt uitgezonden. Ook afgelopen weekeinde werd er weer volop reclame voor gemaakt. Nee, het blijven een stelletje houthakkers bij CDS.
jimny Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 De wedstrijd wordt FTA uitgezonden omdat niemand in staat is om deze wedstrijd gecodeerd door te geven. Dit is in korte tijd de 2e keer dat men bij CD in de fout gaat met ECV2 kanaal, dus lijkt het me logisch dat men de abonnees met eredivisie live gaat compenseren deze maand. Of nog beter gewoon weer EVC2 kanaal apart houden en niet koppelen aan sport1 kanaal, want afgelopen voorjaar ging dit schakelen ook al niet goed bij CD. Ik ga in ieder geval een schriftelijke klacht en hoop dat meer mensen dit gaan doen.
iRuud Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Beste zou zijn dat dat voetbal kanaal zijn eigen transponder huurde ergen op een of andere sateliet. En alles in eigen beheer deed.
rommelaar Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: jimny De wedstrijd wordt FTA uitgezonden omdat niemand in staat is om deze wedstrijd gecodeerd door te geven. Dit is in korte tijd de 2e keer dat men bij CD in de fout gaat met ECV2 kanaal, dus lijkt het me logisch dat men de abonnees met eredivisie live gaat compenseren deze maand. Of nog beter gewoon weer EVC2 kanaal apart houden en niet koppelen aan sport1 kanaal, want afgelopen voorjaar ging dit schakelen ook al niet goed bij CD. Ik ga in ieder geval een schriftelijke klacht en hoop dat meer mensen dit gaan doen. Kan je doen want ze hebben zelf aangegeven meer naar de abonnee te gaan luisteren.Of ze dat ook doen is een 2e. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen