Jan Ambers Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Als je beeld krijgt zap eens van één naar de voorgaande, om te weten hoeveel er opgeslagen zijn... op mijn DSR iets van 117, zou moeten gaan kijken vr juiste aantal, maar zeker geen 407!!! Zapt ie bij U goed? Na een heropstart, heb jij direkt beeld?
matthew_be_wvl Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Hij blokkeert alleszins nog altijd nadat je teletekst gebruikt hebt... Of moet ik een fabrieksreset doen nadat de nieuwe software ingeladen is? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Jan Ambers Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Ge moet er nie mee zitten, er zijn een aantal "goedgekeurde bugs" bijgekomen... Inderdaad die "na-TxT-blokkering" zit er nog in. De ondertitelingsbug zit er ook nog in... Trek je kaart eruit wacht een tijdje en steek ze er terug in en je mag "hardresetten", nog een goedgekeurde bug" Ik moet eerlijk zeggen mijn Nokia-9200 met IrdetoCam doet het beter dan die "goedgekeurde dozen" Probeer maar eens de update opnieuw te doen... lukt niet! How jongens, LET'S MAKE THINGS BETTER
supercop1973 Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Origineel bericht van: aart44 Augustus Voor augustus staat een aantal verbeteringen gepland. De volgende problemen worden hiermee opgelost: • Dolby Digital 5.1 geluidsondersteuning Met deze update zal de ondersteuning van Dolby Digital 5.1 een feit zijn. • Beperkt inladen zenders verholpen Bij sommige ontvangers zijn problemen geconstateerd bij het inladen van de zenderlijst. Met deze update zal dat tot het verleden behoren. • Vastlopen ontvangers na software update Na een software update kon het voorkomen dat de ontvanger vastliep. Dit is met deze update opgelost. • Stabiliteit van de software De oorzaak van een aantal stabiliteitsproblemen is gevonden. Op basis daarvan is de kern van de software herschreven en worden de ontvangers stabieler. Zijn bovenstaande problemen nu opgelost zoals beloofd?
Bangkok By Night Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Citaat: Als je beeld krijgt zap eens van één naar de voorgaande, om te weten hoeveel er opgeslagen zijn... op mijn DSR iets van 117, zou moeten gaan kijken vr juiste aantal, maar zeker geen 407!!! Zapt ie bij U goed? Na een heropstart, heb jij direkt beeld? Ik zit in totaal nu aan 2505 zenders (astra 1,2,3 en hotbird zenders) incl. radiostations. Enkel op Astra had ik er 407 (ook radiostations incl.). Zappen gaat vlot behalve HD kanalan die doen er wat langer over ... enne ja ik heb direct beeld. Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
pbwinter Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Nog steeds geen 5.1 audio op de 7121. pbwinter
supercop1973 Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik lees op een ander fora dat 5.1 schijnbaar via de optische uitgang wel moet werken.
Gast ieskorp Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Op de 8121 keurig surround geluid. Wel via de optische uitgang uiteraard.
Rekordc Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: Bangkok By Night Ik zit in totaal nu aan 2505 zenders (astra 1,2,3 en hotbird zenders) incl. radiostations. Enkel op Astra had ik er 407 (ook radiostations incl.). Zappen gaat vlot behalve HD kanalan die doen er wat langer over ... enne ja ik heb direct beeld. Hoe krijg je op deze box andere sats in de lijst? Gekke box net geinstalleerd, krijg maar een paar CD zenders in de lijst van 19E niet eens de CD lijst met 23,5E & 28E er bij. Greetz Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Bangkok By Night Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Menu, instellingen, satellietontvanger, pincode 1234 , uitgebreide instellingen, handmatig zoeken > wijzig Disqc instellingen, OK en stel hem nu in, standaard is het: DiSEqC A= Astra19, DiSEqC B= Astra23, DiSEqC C=Astra 28 en als laatste DiSEqC D= Hotbird (dit kan naar wens gewijzigd worden bv. Hotbird op DiSEqC B, naargelang je installatie). Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Rekordc Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: Bangkok By Night Menu, instellingen, satellietontvanger, pincode 1234 , uitgebreide instellingen, handmatig zoeken > wijzig Disqc instellingen, OK en stel hem nu in, standaard is het: DiSEqC A= Astra19, DiSEqC B= Astra23, DiSEqC C=Astra 28 en als laatste DiSEqC D= Hotbird (dit kan naar wens gewijzigd worden bv. Hotbird op DiSEqC B, naargelang je installatie). Mvg. BbyN Hmm heeft deze box waarschijnlijk nog een oude firmware want die optie zit niet in dat menu. Greetz Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
D.Quijote Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ik heb de 7121 een weekje geleden gehaald ( omgeruild ) en vandaag eens uitgepakt. Had eerst wel problemen om de software te updaten, maar het bleek dat ik hem eerst weer moest uitzetten voordat hij wilde updaten. Ben er nog mee aan het spelen, tot nu toe alleen Astra 19 en Hotbird erin gezet, meer heb ik niet in Nederland. In Spanje heb ik wel die 2 andere Astra's dus dat zou ook wel lukken als ik daar weer ben. Nu is dat mijn eerste CDS decoder dus zonder kaart werkt hij niet, maar kwam wel tot ontdekking als ik een oude seca kaart erin prop dat de FTA kanalen wel te zien zijn. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast aart44 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: Rekordc Hmm heeft deze box waarschijnlijk nog een oude firmware want die optie zit niet in dat menu. Greetz Ja als hij komt zit er oude software in als je hem aan de schotel hangt en gaat installeren dan geeft hij toch vanzelf aan dat er nieuwe software is laat hem zijn gang gaan als het goed is krijg je dat twee keer. Anders uitzetten van de stroom af een 5 minuten en weer proberen.
Jan Ambers Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Vanavond op ARD een Hansi Hinterseer openair, in HD. Ik wil die proggen op de DSR8121, en zoals het een "gecertifieerde' ontvanger past zegt ie foert! Hoe dit te doen? Wie lukt het IN HD ?
Rekordc Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Rekordc Hmm heeft deze box waarschijnlijk nog een oude firmware want die optie zit niet in dat menu. Greetz Ja als hij komt zit er oude software in als je hem aan de schotel hangt en gaat installeren dan geeft hij toch vanzelf aan dat er nieuwe software is laat hem zijn gang gaan als het goed is krijg je dat twee keer. Anders uitzetten van de stroom af een 5 minuten en weer proberen. Inmiddels een telefoontje gekregen van de eigenaar dat er een update binnen was gekomen en nu alle zenders werken. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen