blitzteam Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Moet ik een cam gebruiken in de Humax 5400/5400z om de Nederlandse zenders te bekijken in samenwerking met een officiele smartkaart van canal digitaal. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ja, behalve als het een Irdeto kaart is.
blitzteam Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Welke Cams kan ik nog gebruiken in een Humax 5400 voor een canal digitaal kaart (laatste versie). Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
paardengek Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Aston 1.05 werkt goed. Of anders misschien matrix reborn met zcas. Ik weet echter niet, dat dan de muziekzenders van het pakket canal digitaal dan wel open gaan, mits je er een abonnement op hebt. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast tonyw Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Matrix cam met UCAS V3 of UCAS V3.1 doen het ook in de Humax Vr.gr. tonyw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen