Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Perfect ! Gelukt inderdaad, gewoon even de stroom eraf, USB stick erin met de patch.bin en dan start de AZbox op met een upgrade menu. Dit gaat dus ook alweer veel simpeler dan met een dreambox.

M_Z

uhm een beetje of-topic
maar ik moest wel even debateren inzake zo'n vergelijk

zo ongecompliceerd en simpel is dat voor mijn dm7020 echter ook
en dat mag ook zo blijven
flash per cf

dus dat is niet direkt een reden om usb sticky methode beter of makkelijker te vinden tov dreambox
ciao

Can't Find My Way Home

Ellen Mcllwain

Geplaatst:
Citaat:
Whahaha heb je gelezen op mijn forum;)

yes laugh

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

Hoi

Heb deze firmware er ook inzitten.

Heb de box nu een dag of 5 en na wat strubbelingen

van het installeren van CCcam zeer tevreden.

Heb alltijd dreamboxen gehad (7000 7020 7025)

is dit een betaalbaar en zeker niet onderdoen alternatief.

Zeer mooi plaatje niet warm worden en gemakkelijk in

gebruik.De hardeschrijf (sata} er in gezet 500 gig 2.5 "

werd direct herkent. Deze werkt ook perfect.

Nee voor mij nu even geen Dreambox 990 euro.

Gr Zolder

Geplaatst:

Sorry hoor, maar een alternatief voor een dreambox is het nog altijd niet. De software is nog altijd niet wat het zou moeten zijn. De voornaamste klacht is dan ook het traag zappen. Ook het ontbreken van de ondersteuning voor 2 DVB-S2 tuners. Hij is echter wel betaalbaar en speelt veel mediaformaten af.

Geplaatst:

Opnemen van een HD zender op m'n externe HDD gaat niet goed meer. Dit heeft wel gewerkt, maar nu krijg ik ernstige verschove blokvorming (lijkt wel of een deel van het beeld verschoven is, vooral bij BBC HD, NED1HD gaat redelijk goed) ook timeshift werkt niet goed op HD zenders. Opnemen en timeshift SD zenders gaat wel goed. Hebben meer mensen hier last van ?

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lithion
Laatste moet ik deels terugnemen. Er is een fix voor de TV die dit probleem ook oplost. Even firmware-update van tv doen.

Kun je wat meer info geven?
Welk merk/type TV?
Firmware versie?

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Geplaatst:
Origineel bericht van: yerphi
Origineel bericht van: Lithion
Laatste moet ik deels terugnemen. Er is een fix voor de TV die dit probleem ook oplost. Even firmware-update van tv doen.

Kun je wat meer info geven?
Welk merk/type TV?
Firmware versie?

@yerphi,

Dat is de officiële beta firmware 0.9.3180 smile

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

als het een philips tv is werkt de laatste sw update voor het geluid via HDMI nog steeds niet.

------------------------------------------------

johan

Geplaatst:
Origineel bericht van: Willy-NL
Origineel bericht van: Satlook
Ja makkelijk die Azbox.
Je kan ook heel handig van emu wisselen door op de snel vooruit toets te drukken, dan hoef je niet het plugin menu in smile

Whahaha heb je gelezen op mijn forum;) maar inderdaad een goede optie. Software word steeds beter.

Hallo Willy-NL heb gezocht via google naar je forum ,voor evt. meer Tips , maar helaas nog niet kunnen vinden ,graag een verwijzing.

Groeten xsatx
Geplaatst:
Origineel bericht van: xsatx
Ja makkelijk die Azbox.
Je kan ook heel handig van emu wisselen door op de snel vooruit toets te drukken, dan hoef je niet het plugin menu in smile

Whahaha heb je gelezen op mijn forum;) maar inderdaad een goede optie. Software word steeds beter.

Hallo Willy-NL heb gezocht via google naar je forum ,voor evt. meer Tips , maar helaas nog niet kunnen vinden ,graag een verwijzing.

Groeten xsatx

Vreemd? als ik azboxforum intik in google is het gelijk de eerste link die hij geeft

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:
Origineel bericht van: D_liver
Origineel bericht van: xsatx
Ja makkelijk die Azbox.

Groeten xsatx

Vreemd? als ik azboxforum intik in google is het gelijk de eerste link die hij geeft

Bedankt D_liver voor de hulp het is nu gelukt wist niet wat Willy-forum was , maar was hier toch al vaker geweest.
Heb nu gelijk maar 2 Handleidingen ,door Willy_NL gepost,gedownload.

Groeten xsatx

Initiatief azboxforum

Bericht door Guardian » vr 06 feb 2009, 09:14
azboxforum is een initiatief van Coolegast en ondergetekende.
Azbox ( Opensat ) heeft er niets mee te maken ( waren overigens wel aangenaam verrast ).
Ook heeft Azbox (Opensat) geen invloed op de geposte berichten

Dit gepost om te voorkomen dat er straks op andere boards iets anders wordt beweerd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen