joker55 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Twee maanden geleden werd ik gebeld door een CD medewerker, of ik gratis voor drie maanden een proefabo wilde van het entertainment pakket (ik heb een basis-abo) Welja, dat is leuk, en vooral gratis. DOM DOM DOM DOM !!! Nu wil ik stoppen, want het wordt automatisch een definitief abo. Dus ik moet actie ondernemen. Via de mail opgezegd, en een bevestiging gekregen dat de mail is aangekomen, maar dat ze een opzeggings- of wijzigingsformulier opsturen, die ik moet invullen. Die heb ik inmiddels gekregen, maar wat staat er in de kleine lettertjes onderaan? Hiermee verklaar ik automatisch dat ik een nieuw contract aanga voor 1 jaar. Dus met andere woorden: Ik kan nu per maand opzeggen, maar omdat ik een gratis proefabonnement niet wil, zit ik opeens voor een jaar vast aan CD? Wat een naaierij! HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
RVP Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Wilde je dan binnen 12 maanden stoppen met je CDS abbo ?
Codx Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik zou helemaal geen formulier invullen maar gewoon even bellen nu dat je jou proefabo wil opzeggen. Daar hebben ze maar wat mee te doen dan SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Zo werkt het helaas niet bij CDS. Je moet een maand voordat het (proef)abo afloopt een aangetekende brief sturen naar CDS. Enige manier. Dan hoeft er ook geen extra verlenging plaats te vinden via wat voor formulier dan ook...
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Origineel bericht van: joker55 Hiermee verklaar ik automatisch dat ik een nieuw contract aanga voor 1 jaar. Wat een naaierij! Tuurlijk niet, dat is alleen voor als je een nieuw abonnement afsluit en dát doe jij niet. Jij zegt het proefabonnement op en dat moet je alleen even invullen onder het kopje "Wat is uw reden van wijziging" Daar dan een vinkje plaatsen bij " Anders,namelijk " en daar vertel je in je eigen woorden wat ze met hun proefabonnement kunnen doen. Dan nog even plaats en datum invullen, ondertekenen, en klaar is Clara als je het formulier opstuurt naar.. CanalDigitaal t.a.v abonnements mutaties Postbus 444, 1200 JJ Hilversum. Wel nog even een postzegeltje plakken, € 0,44 is het tarief momenteel dacht ik. Vult u rustig aan !!!
gerrit801 Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 je hebt ook wel je juiste naam (joker) gerrit
joker55 Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik denk dat ik wel dat formulier invul op de wijze die johan45 aangeeft. Tevens streep ik dat bewuste zinnetje met een lekkere dikke EDDING3000 stift door...... maar voor ik er weer intuin... m v g HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Daveys Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Het is gewoon erg vervelend wat je allemaal moet dan bij CDS als je ergens vanaf wilt. Dit is zelfs al het geval als je niet eens van ze af wilt maar een minder abonnement wilt. Formulier invullen en opsturen is redelijk ouderwets en zeker niet meer nodig. Je kan heerlijk relaxed upgraden via het internet dus waarom niet downgraden of opzeggen . Het neigt in ieder geval heel sterk naar plagerij van de klant en het de klant zo moeilijk als mogelijk maken om wat te wijzigen. Van de week heb ik zelf een wijzigingsformulier ingevuld waar zeer duidelijk op vermeld staat dat het formulier correct en compleet moet worden ingevuld omdat het anders niet in behandeling word genomen. Op zich heel logisch. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een brief terug waar de vervaldatum niet is ingevuld, het smartcardnummer niet is ingevuld, etc . Ik heb uiteraard gebeld hoe het nou zit omdat ik voor 2 smartcards een wijzigingsformulier had opgestuurd en ik niet wist om welke het nu ging. De mijnheer van de helpdesk (overigens keurige man) vroeg mij of ik nog gebeld was na het insturen van de formulieren want de wijzigingen waren er weer uitgehaald en teruggezet naar hoe het was . De beste man van de helpdesk heeft het direct weer rechtgezet maar als dit nu elke keer zo moeilijk is voor CDS is het misschien een goed idee om de klant het zelf te laten regelen via het internet. Je hoeft hier niet voor gestuurd te hebben om te bedenken dat het een hoop geld scheelt aan administratieve kosten, een hoop ergenis scheelt en het zeer klantvriendelijk is. VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
plus Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ik heb een proefabonnement van 2 maanden (eredivisie live ) loopt nog tot 30-09-2009 vrijdag per mail opgezegt om 15.00 bericht terug gehad om 16.06 uur dat alles goed was en per 30-09-2009 stopgezet word
robot Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Het kan wel goed. Ook ik heb mijn abo op het entertainment pakket opgezegd, ik keek er te weinig naar. Je moet binnen 2 maanden een brief sturen als je wilt stoppen. Dat heb ik gedaan gewoon een kort briefje sturen, niks aangetekend. Heb de brief op woensdag op de post gedaan en vrijdag was er al een bevestigings brief van CD dat het abo zou worden gestopt, dus het kan wel bij die lui. rb
Amager95 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: robot Het kan wel goed. Ook ik heb mijn abo op het entertainment pakket opgezegd, ik keek er te weinig naar. Je moet binnen 2 maanden een brief sturen als je wilt stoppen. Dat heb ik gedaan gewoon een kort briefje sturen, niks aangetekend. Heb de brief op woensdag op de post gedaan en vrijdag was er al een bevestigings brief van CD dat het abo zou worden gestopt, dus het kan wel bij die lui. rb Het kan ook totaal anders! Ik heb een abonnement op SVT World. Dat is steeds voor een jaar. Elk jaar krijg ik via de post een brief voor verlenging. Reageer ik niet, dan stopt het abonnement vanzelf. Zo hoort het ook. Je wordt nergens toe verplicht. Die proefabonnementen van CDS kunnen mij dan ook in de boom worden gehangen. Het is belachelijk dat je met een proefabonnement cq aanbieding zo wordt vastgebonden en zelfs met een aangetekende brief dan weer moet opzeggen.
MegaTronics Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: Amager95 Die proefabonnementen van CDS kunnen mij dan ook in de boom worden gehangen. Het is belachelijk dat je met een proefabonnement cq aanbieding zo wordt vastgebonden en zelfs met een aangetekende brief dan weer moet opzeggen. Toen ze mij belden met de aanbieding van 3 maand gratis Entertainment heb ik ze het meteen verteld dat ik zo'n aanbieding niet hoef te hebben. Ik zal een beetje extra handelingen en kosten moeten maken omdat zij iets aanbieden. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
edwin40 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Precies ik ben ook gebeld en ik heb gelijk gezegd NEE wil ik niet,je weet toch dat het ergens om te doen is. we leven in 2009 als je niet uikijkt word je ge.....t Alleen de zon gaat nog voor niks op Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
dream7020 Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Heb op mijn canaldigitaal mijn nummer veranderd in NIETBELLEN en sindsdien heerlijk rustig. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen