Ga naar inhoud


opzeggen proefabonnement.


joker55

Aanbevolen berichten

Twee maanden geleden werd ik gebeld door een CD medewerker, of ik gratis voor drie maanden een proefabo wilde van het entertainment pakket (ik heb een basis-abo)

Welja, dat is leuk, en vooral gratis.

 

DOM DOM DOM DOM !!!

 

Nu wil ik stoppen, want het wordt automatisch een definitief abo. Dus ik moet actie ondernemen. Via de mail opgezegd, en een bevestiging gekregen dat de mail is aangekomen, maar dat ze een opzeggings- of wijzigingsformulier opsturen, die ik moet invullen. Die heb ik inmiddels gekregen, maar wat staat er in de kleine lettertjes onderaan?

Hiermee verklaar ik automatisch dat ik een nieuw contract aanga voor 1 jaar.

 

Dus met andere woorden:

Ik kan nu per maand opzeggen, maar omdat ik een gratis proefabonnement niet wil, zit ik opeens voor een jaar vast aan CD?

 

Wat een naaierij!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou helemaal geen formulier invullen maar gewoon even bellen nu dat je jou proefabo wil opzeggen. Daar hebben ze maar wat mee te doen dan

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo werkt het helaas niet bij CDS. Je moet een maand voordat het (proef)abo afloopt een aangetekende brief sturen naar CDS. Enige manier. Dan hoeft er ook geen extra verlenging plaats te vinden via wat voor formulier dan ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joker55
Hiermee verklaar ik automatisch dat ik een nieuw contract aanga voor 1 jaar.

Wat een naaierij!


Tuurlijk niet, dat is alleen voor als je een nieuw abonnement afsluit en dát doe jij niet.
Jij zegt het proefabonnement op en dat moet je alleen even invullen onder het kopje "Wat is uw reden van wijziging"
Daar dan een vinkje plaatsen bij " Anders,namelijk " en daar vertel je in je eigen woorden wat ze met hun proefabonnement kunnen doen. wink

Dan nog even plaats en datum invullen, ondertekenen, en klaar is Clara als je het formulier opstuurt naar..
CanalDigitaal
t.a.v abonnements mutaties
Postbus 444,
1200 JJ Hilversum.

Wel nog even een postzegeltje plakken, € 0,44 is het tarief momenteel dacht ik.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik wel dat formulier invul op de wijze die johan45 aangeeft.

Tevens streep ik dat bewuste zinnetje met een lekkere dikke EDDING3000 stift door......

 

maar voor ik er weer intuin...

 

m v g

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon erg vervelend wat je allemaal moet dan bij CDS als je ergens vanaf wilt. Dit is zelfs al het geval als je niet eens van ze af wilt maar een minder abonnement wilt.

 

Formulier invullen en opsturen is redelijk ouderwets en zeker niet meer nodig. Je kan heerlijk relaxed upgraden via het internet dus waarom niet downgraden of opzeggen confused. Het neigt in ieder geval heel sterk naar plagerij van de klant en het de klant zo moeilijk als mogelijk maken om wat te wijzigen.

 

Van de week heb ik zelf een wijzigingsformulier ingevuld waar zeer duidelijk op vermeld staat dat het formulier correct en compleet moet worden ingevuld omdat het anders niet in behandeling word genomen. Op zich heel logisch. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een brief terug waar de vervaldatum niet is ingevuld, het smartcardnummer niet is ingevuld, etc crazy.

 

Ik heb uiteraard gebeld hoe het nou zit omdat ik voor 2 smartcards een wijzigingsformulier had opgestuurd en ik niet wist om welke het nu ging. De mijnheer van de helpdesk (overigens keurige man) vroeg mij of ik nog gebeld was na het insturen van de formulieren want de wijzigingen waren er weer uitgehaald en teruggezet naar hoe het was eek:D.

 

De beste man van de helpdesk heeft het direct weer rechtgezet maar als dit nu elke keer zo moeilijk is voor CDS is het misschien een goed idee om de klant het zelf te laten regelen via het internet. Je hoeft hier niet voor gestuurd te hebben om te bedenken dat het een hoop geld scheelt aan administratieve kosten, een hoop ergenis scheelt en het zeer klantvriendelijk is.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel goed.

Ook ik heb mijn abo op het entertainment pakket opgezegd, ik keek er te weinig naar. Je moet binnen 2 maanden een brief sturen als je wilt stoppen.

Dat heb ik gedaan gewoon een kort briefje sturen, niks aangetekend.

Heb de brief op woensdag op de post gedaan en vrijdag was er al een bevestigings brief van CD dat het abo zou worden gestopt, dus het kan wel bij die lui.

rb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robot
Het kan wel goed.
Ook ik heb mijn abo op het entertainment pakket opgezegd, ik keek er te weinig naar. Je moet binnen 2 maanden een brief sturen als je wilt stoppen.
Dat heb ik gedaan gewoon een kort briefje sturen, niks aangetekend.
Heb de brief op woensdag op de post gedaan en vrijdag was er al een bevestigings brief van CD dat het abo zou worden gestopt, dus het kan wel bij die lui.
rb


Het kan ook totaal anders!

Ik heb een abonnement op SVT World. Dat is steeds voor een jaar. Elk jaar krijg ik via de post een brief voor verlenging. Reageer ik niet, dan stopt het abonnement vanzelf.
Zo hoort het ook. Je wordt nergens toe verplicht.

Die proefabonnementen van CDS kunnen mij dan ook in de boom worden gehangen. Het is belachelijk dat je met een proefabonnement cq aanbieding zo wordt vastgebonden en zelfs met een aangetekende brief dan weer moet opzeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

Die proefabonnementen van CDS kunnen mij dan ook in de boom worden gehangen. Het is belachelijk dat je met een proefabonnement cq aanbieding zo wordt vastgebonden en zelfs met een aangetekende brief dan weer moet opzeggen.


Toen ze mij belden met de aanbieding van 3 maand gratis Entertainment heb ik ze het meteen verteld dat ik zo'n aanbieding niet hoef te hebben. Ik zal een beetje extra handelingen en kosten moeten maken omdat zij iets aanbieden.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...