Braintje Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Sinds 16u30 heb ik enkel beeld op de FTA kanalen, maar zenders zoals vtm etc krijg ik de melding: ongeldige smartcard + gecodeerd kanaal. De hele dag werkte alles perfect. Het ligt aan mij of eerder Tvvlaanderen?.
ranico Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Aan je ontvanger. Hier geen probleem DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Gast Tivi Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Heb je de smartcard met chip naar onder in het ontvanger gestoken? groetjes Tivi
rommelaar Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Welke ontvanger heb je?Een TVV goedgekeurde?Lijkt dat je een update gemist hebt. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
boarder Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: rommelaar Welke ontvanger heb je?Een TVV goedgekeurde?Lijkt dat je een update gemist hebt. Bij een TVV goedgekeurde kan je geen update missen. Die zou altijd moeten werken....? Een heractivatie van de kaart aanvragen via :http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/heractivatie.asp?action=post Lukt dat niet , dan je kaart activeren in een goedgekeurde ontvanger activeren of je ontvanger gratis omruilen bij TVV
rommelaar Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: boarder Origineel bericht van: rommelaar Welke ontvanger heb je?Een TVV goedgekeurde?Lijkt dat je een update gemist hebt. Bij een TVV goedgekeurde kan je geen update missen. Die zou altijd moeten werken....? Een heractivatie van de kaart aanvragen via :http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/heractivatie.asp?action=post Lukt dat niet , dan je kaart activeren in een goedgekeurde ontvanger activeren of je ontvanger gratis omruilen bij TVV Heractivatie en activeren in een goedgekeurde ontvanger heeft dus ook geen zin als hij eventueel al een update heeft gemist.Vandaar mijn vraag wat voor een ontvanger hij heeft. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Braintje Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 Probleem is opgelost, lag aan de philips ontvanger die geen updates meer verwerkte. Heb nu een nieuw toestel en het werkt opnieuw perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen